VivanDivan

VivanDivan

torsdag 29 september 2011

Packångest och hela lunchen i samma kastrull

God kväll sötisar! Var precis iväg och postade lite paket och fick nästan en chock när jag gick ut. 25 grader och sommarvärme. Och det är snart oktober. Har väl aldrig varit med om maken….

Vi har ju varit hemma idag för Emilia är hängig och för att förenkla dagen så mycket som möjligt när vi suttit instängda och jag varit tvungen att jobba en del blev det smidigaste lunchen. Riktiga unkarlsfasoner på den (och jag är inte fördomsfull jag inte hö hö, hoppas inga ungkarlar läser)….

P1170557

Korv, spagetti, ärtor och morötter i samma kastrull Smile

Jag har värsta packångesten just nu. Imorgon direkt efter jobbet åker jag ner till Göteborg på Odd Molly riksträff för allra första gången. Ska bli såååå himla kul och spännande men vad sjutton ska man ha på sig???? Har lagt ut typ halva Men Mollyroben på sängen just nu…

P1170582

Nytt, gammalt, finklädd, nerklädd, klänning, tunika, blus….Ja, vad fasen, får väl blunda och rycka tre stassar för det är väl så många ombyten man behöver. Imorgon, lördag dag, lördag kväll och söndag(fast då åker jag ju bara hem så då blir det nog nåt velourigt och mjukt :-)

Men i övrigt då? Daaaa, jag är sämst på att välja outfits och dessutom att hålla mig till endast ETT alternativ…

Jag tror jag lägger mig här och njuter av doften en stund och funderar…

P1170571P1170562P1170560P1170561P1170558

Hur stört?????

Ha det gott så hörs vi sen. Ikväll ska vi ha myskväll eftersom jag åker bort imorgon. Det blir “Gnomeo & Julia” och popcorn…*mysigt*

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

9 kommentarer:

  1. Haha vad fin du är där du ligger bland alla fina Mollysar :) Fick också en smärre chock när jag gick ut i all ull! Trodde det var höstkallt Var bara att skala av sig så mycket som möjligt! Förresten! Hur är art silk tunic i storlek? Den du har i Winterwhite? Kan vara kul att veta ifall ngn gång i framtiden :)) Kram

    SvaraRadera
  2. Ha,ha du är ju bäst på att välja outfits. Vet du inte det?

    Blir nog något coolt tror jag, ser fram emot att få se efteråt vad det blev.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Lycka till med packningen och med det utbudet så förstår jag att det blir svårt att packa :)

    SvaraRadera
  4. Jag åker oxå till Göteborg imorn :) Oxå svårt å välja.. Tar gärna med mig alldeles för mycket :S
    Du får ha det så underbart :)

    SvaraRadera
  5. Hahaha, du har lite att välja på:) Jag har inte ens börjat tänka på packningen. Tror jag får gå nude...
    Kram

    SvaraRadera
  6. Usch - här är det också packångest! Men det ger väl sig :-)Massa fint du har att välja mellan i alla fall! Ser så fram emot att ses på lördag!!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Där ligger du bra:) Kram

    SvaraRadera
  8. Du har ju sååå mycket snyggt att välja på och får till så fina kombosar så jag är inte orolig!!;D Ha det så trevligt!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  9. Odd me: Art silk tunic är ganska stor i storlek tycker jag. Ångrar lite att jag inte tog en 0a men det får gå. Blir liksom bara lite mer vidd runt bysten och det funkar tycker jag på en sån här modell...

    Berit: Tack söta :-)

    CLE: Hi hi, ja det var inte lätt...

    Marlene: Kul, missade dig på tåget hem

    Hilde: Ja, det är ett elände :-)

    Oslotigern: Fattar inte att vi var så nervösa. Ingen anledning ju :)

    Linda: Ja, på en bädd av mollysar sover man nog gott :)

    Adela: Det gick ju till slut att hitta nåt :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar