VivanDivan

VivanDivan

lördag 10 september 2011

Ester Elenora Laura Dress och nu far jag på spa

God morgon bloggisar! Här har det varit full fart hela morgonen. Jag har packat, färgat utväxt och städat/tvättat bilen. T maserade mig igår kväll och imorse och tryckte ut det onda på något sätt så det är mycket bättre som tur är.

Nu ska jag åka och hämta upp min mamma och mina två systrar för sen åker vi iväg på tjejmys till Tällberg och Dalikalia (stavas det så). Mina två mostrar och deras döttrar ska också följa med. Mycket tjejer i släkten :-)

Idag inviger jag Ester Elenora Laura dress som jag beställde från Country Dreams. Så fin var den och för en gångs skull sitter ett one-size-plagg från dem jättebra. Lite stor över bysten men det gör inte så mycket. Jag har en underklänning/linne från Rosemunde under och jeans G-star, sjal H&M och Primeboots.

P1160712P1160713P1160714P1160715P1160716P1160717P1160718P1160719P1160720P1160721P1160722

Hoppas ni får en underbar helg i höstsolen

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Klänningen är supercool. Jag har också beställt den, men ej kommit ännu.
    Ha en härlig helg tillsammans med din fina släkt.
    Kram Berit

    SvaraRadera
  2. Superfin klänning! Ha det mysigt på spa :-)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Citat: "nu far jag på spa"


    Det gör du alldeles rätt i, passa på att njuta och stressa av så mycket du bara kan.

    Fin är du också, men det är du ju alltid. ;-)

    Kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  4. Supersmuk kjole! Helt perfekt til dig :)
    Kram
    Annette

    SvaraRadera
  5. Den där fina klänningen har jag inte sett förut!
    Ha det så skönt!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så vacker klänningen är!!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tack snälla söta ni för era fina ord :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar