VivanDivan

VivanDivan

måndag 26 september 2011

Måndagar är så förbaskat dryga….

God morgon bloggisar! Idag är man som en ny människa efter gårdagens fruktansvärt sega dag. Fy sjutton. Men likväl var det jobbigt att gå upp imorse. Måndagar är bara så himla dryga. Man är ju sååå trött och vill bara ligga kvar i sängen. Sen att det är mörkt när klockan ringer nu gör ju inte saken bättre. Som en zombie in i duschen och där vaknar man till.

Såg ni Gustafsson 3 tr igår? Jag blev lite besviken. Lite överdrivet kanske men stundtals lite kul i a f. Efter det gick jag och lade mig med barnen och somnade på tre röda så det blev tidig kväller igår….

Dagens idag blev mysstass ChillNorway Agat dress från förra året, jeans G-star och Minnetonkas på fötterna.

P1170332P1170333P1170336P1170335P1170337P1170338P1170339P1170340

Lillsnuttan ville vara med också idag. Min stora lilla tjej….

Idag står det absolut ingenting på schemat efter jobbet så det blir att slöa lite med de små. Kanske tvätta nån maskin och bara ta det lugnt…

Ha en fin måndag bloggisar så hörs vi

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Gud vilken fin och mysig outfit!
    Kram V

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack för en bra blogg! Jag tycker att dina Prime Boots är så himla fina. Får man lov att fråga vad modellen på dessa heter? Jag har letat och hittar inga som dina...

    SvaraRadera
  3. I have just caught up on your blog. Such wonderful combinations that you have been wearing. I also love the boots. I would break my neck in the shoes but good for you to be able to wear them so well.
    Kram from Canada,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  4. Supermysig dagens!!! Jag gillar bollranden på den tunikan!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. V: Tack söta:-)

    Anonym: Oj, minns inte just nu. Jag återkommer i ett inlägg imorgon med det. Måste hitta kartongen bara :-) Tack för dina fina ord

    Karen: Thansk a lot! Always nice to have visits from you :-)

    Helena: Tack, ja lite gardinassociation men det funkar tycker jag :-)

    Kram söta
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar