VivanDivan

VivanDivan

tisdag 27 september 2011

Skräckis en vardagskväll…Hur kan man vara så dum och oooops, handkräm i håret

God morgon bloggisar! Igår kväll var jag jättepigg och jag och T bestämde oss för att titta på en film. Vi hyrde Insidious från Headweb. En riktig skräckis i Paranormal Activity-anda. T somnade, hur man nu kan göra det när det är superläskig skräckis!!!!!

Så jag fick ligga själv och bli rädd och sen var det ju kört att somna. Hur kan man vara så dum att man en veckodag klockan 22 sätter på en skräckis så man blir så pigg och inte kan somna….daaaa, blev en natt med typ tre timmars sömn tillslut.

Nåja, jag är rätt pigg idag ändå så det får väl vara ok…:-)

Dagens idag blev en nypåhittad kombo. Funkar eller inte? Maybe….Odd Molly Silk sleeveless i apricot strlk 0, Hunky Dory tunika och kofta från Ester Elenora. Jeans från G-star och stövlar JSFN.

P1170427P1170429P1170420P1170424P1170428P1170431P1170432P1170433

…och så vill ju barnen vara med på ett hörn också. Emilia har valt sin outfit alldeles själv idag. Hon frågade igår om hon fick göra det och visst fick hon det. De måste ju också få känna sig fina och bekväma i det de har på sig och då får det vara lite miss-match ibland. Huvudsaken att hon var nöjd :-)

P1170425P1170422P1170423P1170434

Och nu då till andra delen av rubriken….Skulle precis smörja in händerna med handkräm men det var ett tag sedan så det hade liksom torkat lite i hålet på tuben och jag tryckte till och “splash”. Handkräm över hela mig. I håret, på väggen, badrumsmattan och t o m på spegeln :-) Vad säger man….

P1170410P1170406

Lagom road bloggerska idag hi hi….

Ikväll eller kanske på lunchen om jag hinner tänkte jag lägga ut ett inlägg med svar på lite frågor som jag fått så håll koll ni som velat veta något de senaste dagarna Smile

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Du är så fräsch! Underbara kombinationer och fina dina barn är!!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Snygg, snyggt ja inte handkrämen:)utan outfiten och tjejen är supersööt och fin.
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Det var en superfin kombo!! Funkar jättebra!
    "Splash" - ja, det skulle kunna vara jag :-)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Naimez: Tack snälla :-)

    Mitt liv som förskollärare: Hi hi, gillade du inte handkrämen i håret :-) Tack söta

    Helena: tack snälla. Sååå typiskt mig också

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar