VivanDivan

VivanDivan

söndag 25 september 2011

Gårdagens feststass och bästa bakismaten

God eftermiddag sötnötter! Idag mår man verkligen som man förtjänar. Herrejösses vad off jag varit idag. Jag och maken har legat i varsin soffa hela dagen. Tur att ungarna har varit exemplariska och roat sig själva. Tror det kan vara lite sjukdom på gång hos båda för de har varit riktigt kramiga och lite sådär känsliga båda två. Många sjuka på förskolan nu så jag håller alla tummar att de inte blir sjuka i veckan.

Det var i a f en jättelyckad och sååå rolig fest. Dansade och skrattade halva natten så då är det ju värt att må lite dåligt såhär dagen efter :-)

Gårdagens stass bestod av klänningen Ester Elenora Tessan dress i brun leopard, skärp H&M och skor Jeffrey Campbell. Tog några bilder utan skärpet också och då tycker jag klänningen känns mer “elegant” på något sätt. Skärpet gör det mer till en party-klänning om ni förstår vad jag menar…

P1170302P1170303P1170308P1170307P1170306P1170305P1170309P1170312P1170311

Nu kom maken precis hem med lite gourmetmat….bästa bakismaten av nån anledning. Kanske man kan kvickna till lite…

Pizza…

P1170320

…kebab….

P1170321

…och Coca Cola

P1170322

Massa ljus tända, familjefilm och mys med skräpmat i soffan. Känns som en helt ok söndagskväll. Sen får man ju inte missa “Gustafsson 3 tr”. Kan tänka mig att det kan locka till ett och annat skratt runt om i Sverige :-)

Ha en finfin söndagskväll sötisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. Vilken läcker feststass! Snygg både med o utan skärp! Krya på dig ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Ser att det är en onesize som ska passa stl 34-42. Vilken strl är du? Den sitter perfekt på dig, men jag tror inte det kan sitta lika bra på size 34 till och med 42?!
    /

    SvaraRadera
  3. Såg klänningen på stan idag, snygg och cool på dig. Jag får hålla mig till det söt, söta antar jag. Men vem vet kanske nån gång:)

    Ha en härlig söndagskväll. Kram

    SvaraRadera
  4. Supersnygg partyoutfit!!! Fint både med och utan skärp...
    Och bakismaten... ja, visst är det pizza och cola man behöver för att komma till rätta igen :-)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Du är ju så jättesnygg!!! Yay!

    Hoppas kvällen blir go och slapp.
    kramar

    SvaraRadera
  6. Supersnyggt! Är själv inte så bekväm i djurmönstrat, men tunikan känns väldigt bra tilltänkt i och med att det är lång ärm kombinerat med att den är så kort! Hade lätt kunnat tänka mig den själv :)Njut kvällen! Här är det gnälligt :)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Läcker var du!! Här är det också lite segt idag och en pizza hade suttit fint men jag fick korv och makaroner! ; )

    SvaraRadera
  8. Klänningen är stört-snygg! Och bästa baki-maten som finns:) Kram

    SvaraRadera
  9. Vad snygg du är i den där leoparden!! Men du är ju alltid snygg å andra sidan :-) Vilken bra dagen-efter-mat

    Kram

    SvaraRadera
  10. Odd me: Tack!

    Anonym: Jag är normalt en 36a mot 34-hållet och tycker väl egentligen denna är lite för stor. Axlarna fyller inte ut helt. Men som du säger så sitter den nog helt annorlunda på en 42a. Det är lite knepigt med Ester Elenora och deras onesize. Kan ju omöjlit passa på alla...

    Mitt liv som förskollärare: Klart du ska testa lite leopard. Tror det skulle passa super på dig :-)

    Helena: Tack! Japp, skräpmat är bäst såna där dagar

    Lingonberrie: Tack söta!

    Viveca: Tack:-) Jag är nog lite galet förtjust i djurmönster istället :-) Det funkar ju rätt bra att ha en kort klänning som är "påklädd" upptill. Blir inte så vulgit då

    Marita : Tack söta! Korv och makaroner ska aldrig underskattas :-)

    Linda: Tack! Mmm, gott gott...

    Oslotigern: Tack vad snäll du är :-) Toppenmat en sån dag :-)

    Kram på er finingar
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar