VivanDivan

VivanDivan

fredag 2 september 2011

Felix äter jalapenos

God kväll bloggisar. Efter mitt förra inlägg angående annonser och reklam på bloggen har jag bestämt mig för att ta bort allt sånt från min blogg. Har inte haft tid ännu men innan helgen är slut ska alla google adds vara borta, så det så…

Vi har nyss avnjutit fredagsmiddag som bestod av tacos och vi hade alla rätt kul åt minstingen i familjen som var väldigt sugen att smaka jalapenos. Grejen är den att han testat det flera gånger förut och resultatet har alltid varit detsamma så jag vet inte vad som driver honom….förrutom hans syster som glatt hejar på…

Ska jag verkligen????

P1160471

Mamma, vad säger du?

P1160473

Ok, jag kör

P1160474

Jag tar en stor en…

P1160475

Det var ju bara liiiite starkt…

P1160472

 

….ooooooo

P1160476

Blääää starkt….

P1160470

Jag har ont i tungan nu mamma…

P1160469

Blääää

P1160477

Efter att ha sköljt med vatten, ätit vitt bröd och gräddfil är han rätt irriterad på sig själv och jag frågar varför han ska envisas med att smaka varje gång…

“Men jag gjorde ju bara som Emilia sa…jag gjorde det för Emilias skull”

Joråsåatt…sensmoralen i detta:

Den kvinnliga listen uppenbarar sig redan i tidig ålder….

Smile

Ha en skön kväll

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. :D kvinnlig list slår det mesta.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vet inte om det är min dator som krånglar, men jag får inte upp dina bilder.. Som om bloggen liksom hänger sig och inte orkar visa hela bilderna. Bara en massa delar av bilder! Inte kul, för nu ser jag ju inte heller din nya Molly, som du rådfrågar om!
    Kram o trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Ha ha...ja fy vad starkt för den lille sötisen!=)
    Vacker mor, vackra barn!

    Kramar♥
    Adela

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar