VivanDivan

VivanDivan

fredag 23 september 2011

Morgondagens feststass utsedd, små pizzor och misslyckad matta…

God kväll bloggisar! Hur har ni det i stugorna denna fredag. Vilket underbart väder vi haft här hos oss. Imorse var det sådär höstigt kyligt men under dagen blev det jättevarmt. Ullsjalen blev lite varm i halsen kände jag :-)

På lunchen idag tog jag t o m en promenad i solen och hamnade nere på Tullhuset Living i hamnen i Västerås. Kan man gå därifrån utan att köpa något? Näää, det är helt omöjligt. Blev ett par finingar och en var en positiv överraskning som jag provade och föll för. Denna leopardklänning från Ester Elenora har jag inte ens tittat åt men bestämde mig för att prova tillsammans med lite annat höstnytt från samma märke. Sååå mycket fint de kommer med i höst….Me like a lot…

Så leopardklänningen får bli morgondagens feststass när vi ska på 40-årsfest. Vad tror ni? Med Jeffrey Campbell heels och fjäderörhänge. Löshåret i en tofs på sidan och ev skärpet från H&M i midjan. Klänningen är lite stor då de kör OneSize men det funkade och med skärp i midjan blir det en helt annan klänning. Det enda som saknas är ett par svarta strumpisar som får inhandlas imorgon…

P1170224P1170225P1170226P1170227

Precis i detta nu sitter vi och väntar på våra pizzor som vi precis gjort tillsammans hela familjen. Alla fick välja precis vad de ville ha på. Vi hade köttfärs, färska champinjoner, skinka, annanas, gorgonzola, riven ost, tomatsås och jalapenos. Och alla fyra hade olika fyllning på sin pizza :-)

Barnen har gjort sina alldeles från scratch och fick helt fria händer. Då kan det se ut såhär

P1170228

Felix

P1170229

Emilias

P1170230

Vuxenpizzorna fick inte förevigas på kort men gott ska det bli. Köpte färdig coleslaw till också. Smaskens :-)

Nu till dagens miss. Vi hade beställt en ny matta till andra delen av hallen men den var ju alldeles för stor….Daaaa…..Hur fult var inte det här?

P1170234

Den här får nog flytta in i barnens lekrum istället tror jag så får vi köpa en ny till hallen. Suck, den gamla blev nedfläckad för ett par veckor sedan och det har varit tomt sen dess. Hatar när det inte blir som jag vill på en gång. Och nu får man vänta igen tills man hittar den rätta. Kanske får ta och åka till nån möbelaffär imorgon och kika om man hittar nån i rätt storlek….

Nu får ni ha en superfin kväll bloggisar så hörs vi imorgon

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Då får vi ha våra Jeffrey ihop imorrn hihi! Tänkte faktiskt på det när jag bestämde mig att ha dom att du kommer nog också ha dom! Highheels rules! Ses imorrn! Kram

    SvaraRadera
  2. En riktig Vivvi-outfit - kanonsnyggt med andra ord :-)
    Hoppas du får en härlig lördag och en kul fest
    KRAm!

    SvaraRadera
  3. Linda: Japp, vad snygga vi var :-)

    Nadia:Ja, det vart bra :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar