VivanDivan

VivanDivan

lördag 24 september 2011

Veckans Cravings

God morgon söta vänner! Inatt har jag haft sån fruktansvärd magvärk och mått jätteilla. Superskumt. Ni vet när man ligger sådär och kallsvettas och hyperventilerar för att inte behöva springa och kräkas. Bläää! Lite bättre idag men måste verkligen må bättre till kvällen för vi ska ju fira en fin vän som fyller 40 år och det vill jag inte missa för allt i världen. Hoppas det inte är nån magsjuka som smugit sig på bara.

Dessutom är det Marknad i pyttestan idag och jag har lovat barnen att vi ska åka dit en sväng. Måste ju ha de obligatoriska kokosbollarna (fast inte ett dugg sugen just nu kan jag säga)…Ska försöka få en klipptid till Felix också. Han är så fruktansvärt långhårig just nu.

Igår såg jag en tjej som hade en sååå fin outfit och det skapade små cravings i min hjärna. Odd Molly Mulan tunic i dark lilac och Odd Molly RAF silk dress i lite powder, svarta strumpisar och svarta stövlar. Jag har ju mina Björn Borg från förra året som syns på bilden och de får funka iår igen.

mulanGlitter

Kan vara snyggt att byta ut det svarta mot detta också…

P1170212

Så nu vet jag vad jag ska spana efter på Odd Molly-riksträffen som går av stapeln om en vecka. Sååå himla spännande att träffa massa sköna donnor…

*lääääängtar*

Återkommer lite senare med en dagens om det inte är magsjuka förstås och jag blir sämre för då kommer jag ändå bara vara sur och trist….

Ha en fin lördag i höstsolen

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Tack för sista bilden - tror minsann miana beiga longsocks ska få en premiärtur i dag

    SvaraRadera
  2. Då har vi ett gemensamt span till helgen. Mulan i dark lilac är så himla fin:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oh vilken snygg kombo det låter som! Ska bli otroligt kul att ses nästa vecka!
    Skönt att magen är lite bättre
    Kram

    SvaraRadera
  4. Frösötös: Ja, de är så fina och goa. löööv them

    Hilde: Kul, hoppas vi hittar en varsin :)

    Nadia: Tack snälla. Jättekul ska det bli

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar