VivanDivan

VivanDivan

fredag 9 september 2011

Do re mi och jag får inte hämta i min Zipperall

God morgon bloggisar! Idag ska jag sitta hemma och jobba för min lunch tänker jag ägna åt att sjunga på en begravning. Lite nervöst för jag känner mig inte 100 i halsen och är väl lite ringrostig också. Ska träffa kantorn en halvtimme innan och sjunga igenom sångerna men jag lär nog sjunga upp lite hemma också. Hur töntig tror ni inte jag kände mig igår när jag satt och lyssnade på den här skivan i bilen på väg hem från jobbet :-) Riktigt rockigt var det…NOT

362305

Nåja, man ska inte skämta om det. De anhörigas val och jag behövde öva, inte mer med det. Finns säkert många som gillar den här musiken men inte riktigt min melodi…

Jag har precis skeppat iväg familjen och ska börja jobba nu så det blir ingen dagens. Går som vanligt när jag är hemma i min Zipperall och Felix blev lite nervös när jag sa att jag skulle hämta dem idag.

“Men mamma, då får du nog byta om först”

Vadå? Är jag inte snygg? :-)

P1150085

(gammal bild)

Återkommer senare med en dagens när jag bytt om. Kan kanske t o m bli två stassar för jag lär antagligen byta om efter begravningen…

Uppdatering angående barnskor är att Emilia fick som hon ville. Vi hittade Kavat-skorna med leoprint på Ellos så de är beställda. Hoppas vi tog rätt storlek bara…Lär bli en tur till Vincent nästa vecka och inhandla Felix stövlar och skor.

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Hahaha lille gubben :) Lycka till med sången
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till idag! Jag vill också ha en zipperall.
    kramar

    SvaraRadera
  3. Snygging är!! Klart du kan hämta i zippen ;)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Hade nog sagt som Felix! ;-) Tur jag inte har några barn, å vad de hade skämts för min sparkcykel...

    Kram och lycka till med sången!

    SvaraRadera
  5. Ursnygg, tycker jag! Hoppas sången gick bra! Hoppas på en film här på bloggen med din fina sångröst snart! Kram

    SvaraRadera
  6. Frösötös: Tack, det gick bra :-) Visst är det kul när barnen skäms över sin mamma...NOT :-)

    Lingonberrie: Tackar. Klart du ska ha en barbapappadräkt. Sååå himla skön

    Mia: Tack. Mmmm, kanske nån gång :-)

    Oslotigern: Hi hi, ja ibland är man väl bara för pinsam för dem antar jag och värre kommer det väl bli när de bli äldre :-)

    Viveca: Tack :-) Sången gick bra. Får väl se om det blir nån film på bloggen...tveksamt :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar