VivanDivan

VivanDivan

torsdag 22 september 2011

Sötaste “sleevewarmersen” ever…och lite Detox

God kväll sötisar! Hur har ni haft det idag? Jag har haft en vanligt, lagom stressad dag på jobbet. Har börjat med en sån där Detoxkur igen med Ortis Methodraine Detox och ska köra den i 20 dagar få se om man känner sig utrensad och pigg igen :-) Men fy sjutton vad man behöver springa på toaletten. Och svettas göra jag också, även om jag fryser. Superskum känsla men det kanske är så att det faktiskt funkar och att det är nåt som drivs ut ur kroppen…

P1170199

Man blandar 12 ml i en liter vatten som man sen ska dricka under hela dagen. Inte godaste jag druckit men det fanns en ny smak med hallon/tranbär som faktiskt är ok….

Igår fick jag ett så sött litet paket med ett par riktigt söta små saker. Finaste Odd Molly-holic skulle sälja sina fina Odd Molly sleevewarmers och då slog jag till. De är ju bara för söta…Är det någon som vet vad de heter och har en produktbild får ni gärna höra av er.

Nu är det ju bara det att Emilia blev lika kär i dem och tyckte att vi nog gott kunde ha dem tillsammans. Hon ville ha dem till förskolan imorse men njae, kanske inte Emilia. Men du får ha dem hur mycket du vill här hemma och när vi ska iväg tillsammans….Ok, det köpte hon och ställde gärna upp som modell för att visa upp dem imorse :-)

P1170192P1170193P1170194P1170195P1170196

Alltså, hur söta är de inte? Tack söta Odd Molly-holic! Vi är så nöjda jag och Emilia :-)

Påminner också om min bloppis som ni kommer till om ni klickar på “Till Salu” till höger eller här.

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

9 kommentarer:

  1. Vad fint det passar ju henne pefekt!

    SvaraRadera
  2. Hihi - vad söt hon är :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken gullig modell:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så söt! Det är klart hon ville ha dem :-)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Ja, visst är hon en sötis (partiska mamman :-))

    Kram fina ni
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Just nu har jag 7st superhärliga tävlingar i min blogg!

    I den första kan du vinna en riktigt ball earcuff från Delicious Design.
    http://martinaolsson.myshowroom.se/7554/tavling-i-samarbete-med-delicious-design/

    I den andra kan du vinna en valfri produkt från Runns.se eller Erikasgarderob.se till ett värde av högst 250kr.
    http://martinaolsson.myshowroom.se/7324/tavling-vinn-valfri-vara-fran-erikasgarderob-se-eller-runns-se-till-ett-varde-av-250kr/

    I den tredje tävlingen är det ett hemligt skönhetspaket från UpBrand.se som ligger i vinstpotten!
    http://martinaolsson.myshowroom.se/7275/7275/

    I den fjärde tävligen är det ett valfritt smycke från Smyckenby som kan bli ditt!
    http://martinaolsson.myshowroom.se/7627/vinn-ett-valfritt-smycke-fran-smyckenby/

    I den femte tävlingen kan du vinna ett par grymma hörlurar från UrbanEars!
    http://martinaolsson.myshowroom.se/7757/tavling-vinn-ett-par-horlurar-fran-urban-ears-i-samarbete-med-snowandmotion/

    I den sjätte tävlingen har du chansen att kamma hem en valfri silverängel från Gili Design!
    http://martinaolsson.myshowroom.se/7778/tavling-vinn-en-valfri-silverangel-fran-gili-design-i-samarbete-med-silverbiten/

    Och i den sjunde tävlingen kan du vinna ett presentkort på 500kr hos Sovtex!
    http://martinaolsson.myshowroom.se/7793/tavla-om-en-presentkod-pa-500-hos-sovtex/

    Ha en bra kväll :)

    SvaraRadera
  7. Blev nyfiken på den där detoxen...var hittar man den?
    Supersöt Emilia! . )

    SvaraRadera
  8. Marita: Jag köpte den på hälsokostaffären. Finns nog i de flesta såna eller på nätet också säkert men jag vet inte vart riktigt. Ska ta reda på det...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar