VivanDivan

VivanDivan

fredag 30 september 2011

Nervös och pirrig…

God morgon sötnötter! Igår kväll hade vi myskväll och tittade på film tillsammans jag och de små. Vi låg i sängen och mös hela kvällen. Emilia har varit väldigt låg i veckan och det beror väl dels på att hon är lite sjuk och dels på att jag ska åka bort i helgen. Hon tycker det är jättejobbigt och det sticker i en moders hjärta :-(

Hursomhelst hann jag inte packa igår kväll utan fick lov att ställa klockan på 03:00 för att hinna med allt. Hänga tvätt, stryka, packa o s v. Jag får sova lite på tåget i eftermiddag tror jag så blir det nog bra….

Men oj vad pirrig och nervös jag är. Jag har rest en hel massa själv i mitt liv och träffat nya människor i jobbet och så men det här känns så annorlunda. Tänk om alla söta tjejer inte gillar lilla mig. Jag blir hysteriskt rädd att inte passa in och inte bli omtyckt och så har det alltid varit. Men det ska nog gå bra. Får bara vara mig själv så blir allt bra :-)

Dagens idag blev i a f Odd Molly Suitheart dress och Odd Molly Jaquard long socks i beige. Skor Primeboots och sjal Ester Elenora.

P1170598P1170596P1170591P1170592P1170593P1170594P1170597

Klocka 16:00 sätter jag mig på tåget i eftermiddag. Till alla som ska till Göteborg: Sååå kul det ska bli att träffas! Till er andra: Ha en riktigt, riktigt skön helg…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

13 kommentarer:

  1. Snygging!
    AWW jag ville också ha den klänningen!

    Det skall bli jätteskoj att ses!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Ååååå ni kommer få det alldeles alldeles uuuuuuuuuuunderbart!!!!!!!!!

    Kram söta du!

    SvaraRadera
  3. Snygging! Det kommer gå jättebra är jag helt övertygad om! Ha riktigt superkul nu! Kramar!

    SvaraRadera
  4. Men snälla söta Vivvi!
    Hur skulle dessa tjejer INTE kunna gilla dig snarare! Du är ju snygg, charmig, rolig och otroligt jordnära. Du kommer att ta Odd Molly-tjejerna med Storm! Hoppas det blir i Stockholm nästa gång så man kan vara med!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag har en fråga jag gärna skulle vilja ha hjälp med på min blogg.
    Bland de som svarat lottar jag ut ett presentkort på 200:- som kan användas i min webbshop!
    Kom gärna och hjälp... vore väldigt tacksam för det.

    Varma hälsningar

    /Lina

    SvaraRadera
  6. Så snygg du är i den! Skulle vilja haaa... :)
    Ska bli super kul att ses.
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Du kommer ta dem med storm! Ha en superhärlig helg, och jag säger som Odd Molly Holic - hoppas att det blir av i Stockholm så att man kan hänga med nästa gång!
    Kramisar!

    SvaraRadera
  8. Have a super fun weekend! Say "HELLO" to all of the girls from Karen in Canada. Wishing I could join in....
    Stor Kram to you lovely lady,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  9. Klart vi kommer att gilla dig!
    Ses i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Du är ju underbar, så var dig själv bara! Ha en toppenhelg och uppdatera så mycket du bara kan!!! Kram!

    SvaraRadera
  11. Förresten: Primebootsfråga... Svara när du orkar! Tycker du att dina nuvarande Primeboots är stora i storlek också? Du säljer ju dina andra som kändes stora. Tog du en storlek mindre i de här? Har nämligen glömt om du redan har berättat! Med andra ord: Tror du att alla Primeboots är generellt stora i storlek?
    Kram

    SvaraRadera
  12. Ha det underbart kul!!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  13. Tack söta, rara fina ni. Vad gulliga ni är. Tror det gick bra :-)

    Viveca: Jag tycker faktiskt att de 36or jag har är lite rymliga också. De är ju så himla långa. Får gott plats med en sula i dem. Dock sköna som sjutton så det får gå. Finns inte 35or tror jag....

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar