VivanDivan

VivanDivan

lördag 1 oktober 2011

♥ Göteborg med goa tjejer ♥

God morgon sötnötter! Hur mår ni denna 1a oktober? Jag mår toppen. Kom ner till Göteborg sent igår kväll. Checkade in och sedan mötte jag upp härligaste gänget Odd Molly-tjejer. Blev tjatter ända tills närmare två på natten och när jag väl kom isäng somnade jag på tre sekunder tror jag.

Nu har vi precis ätit en härlig hotellfrukost och snart dags att träffa upp resten av gänget för en en dag med shopping, skratt och tjejmys. Ska bli såååå kul :-)

Dagens idag består av Odd Mollysar för hela slanten utom jeansen som är G-star och skorna som är Primeboots.

P1170607P1170608P1170609P1170610P1170611P1170612

Hoppas ni alla får en superfin dag.

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Ha det superbäst snygging!

    SvaraRadera
  2. Snygg outfit!!! Ha kul! Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Hej jätte söt tunika ,fin som alltid men tycker du är finast utan extrahåret,obs du behöver inget extra.Du är fin ändå.Mvh Lena

    SvaraRadera
  4. Yay vad snygg du är. Superfin outfit och u ser så förväntansfull ut. Ha nu finaste roligaste träffen.
    kramar

    SvaraRadera
  5. Det var kul att få träffa dig igår även om det bara var för en kort stund, jag gick nog ganska snart efter att du kom till Tranquilo. Du kanske kommer ihåg mig, jag satt bredvid dig och hade på mig den bruna Jumble knit.
    Hoppas du har haft en riktigt trevlig dag i Göteborg.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Fin du är! Så snyggt med linnet under i "guld" :) Det är inte så lätt att få ihop bra outfits i det här varma höstvädret. Man vet inte riktigt om det är höstkläder eller sommarkläder som gäller. Gissar att ni har det varmt i Göteborg också! Kram

    SvaraRadera
  7. Supersnyggt alltihop! Läste att du var nervös...fattar inte hur man INTE skulle kunna tycka om dig...jag gör det massor bara genom bloggen!;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  8. Josanne: Tack ska du ha :-)

    Helena: Tack snälla

    Lena: Tack snälla men ibland känner man att man vill ha riktigt långt hår och då är löshåret perfekt för den som inte orkar spara :)

    Lingon: Tack söta. Jo jag var nog väldigt förväntansfull och allt överträffades :)

    Natascha: Klart jag kommer ihåg dig. Du fick mig att bli sugen på Jumble kniten som var sååå fin på dig :)

    Viveca: Ja, det var riktigt varmt. Alldeles för mycket kläder hade jag på mig men det är bra med lager på lager...

    Adela: Tack söta du

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar