VivanDivan

VivanDivan

torsdag 6 oktober 2011

H&M har gjort det igen….Conscious Collection

God kväll sötnötter! Har ni spanat in H&Ms nya Conscious Collection Fall 2011 som släpptes idag. Det var sååå mycket fint och jag tänkte att jag skulle visa mina favoriter…

klänningklänning1blusbliskvaj1kavajkappashortströjakoftaskorväska

Det finns även en kudde och överkast i samma härliga tyg som väskan, klänningen och skorna. Hade jag haft de färgerna hemma hade jag lätt klickat…

kuddeöverkast

Nu var det här mina personliga favoriter. Det fanns annat också så in och spana.  De har även fina modellbilder med kläderna på som gör dem ännu finare. Det blev ett par klick för min del få se hur det ser ut i r l….

Ha en fin kväll så kanske vi hörs senare

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Jag måste vara konstig, för jag hittar aldrig något på H&M jag måste ha. Kan gå i butiken och tänka på hur mycket jag får för pengarna, men icke. Sen tycker jag att mycket är snyggt på andra, men inte på mig.
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar