VivanDivan

VivanDivan

tisdag 11 oktober 2011

Jag och Miss Pearl Daisy i bilkö

God morgon! Nu på morgonen kan jag tyvärr inte bjuda på några dagensbilder. Kamerabatteriet var dött och jag hann inte vänta på att det skulle ladda heller. Så vad gör man inte då för att effektivisera tiden. Jo man bloggar i bilen när man sitter i bilkö. De håller på att bygga sån där “mötesfri” väg där jag åker på morgonen och det blir ofta lite stopp. Idag blev det dock stopp när jag kom in till stan av nån anledning jag inte vet men då åkte mobilen upp och det blev ett par pics i a f :-)

Söta Miss Pearl Daisy får äran att hänga i backspegeln för tillfället. Fick den i goodiebagen från Minzo på Odd Molly-träffen. Luktar lite starkt men söt är hon :)

DSC_1597

En hint om dagens. Lite färg livar alltid upp och idag kör jag på lila strumpisar. Resten av outfiten kommer ikväll…

DSC_1599

Kö, kö, kö…

DSC_1600

Igår var vi hemma hos mina föräldrar och åt älgsoppa som T hade lagat. Jag lägger ut receptet här sen för den är så enkel men fantastiskt god. Det är lite tradition att träffas hos mina föräldrar första kvällen under älgjakten tycker T och äta just älgsoppa. Han är så lycklig den här veckan min man. Bästa veckan på hela året säger han. Usch, sitta ute i skogen och frysa hela dagarna och “panga” på de söta älgarna….fast jag ska inte gnälla, jag älskar ju köttet…

Ha en fin dag bloggisar. Återkommer ikväll. Har massor med ovesäntligheter att skriva om just nu så det kan bli lite bombning :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. O MY GAAAAAD öppnade du hela på en gång!

    Jag tror du är skitsnygg i din outfit!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Sitter fortfarande och dreglar över hur FIIIIIN Saga Shimmer dress är och hur snygg du var i den! Jösses...! Den drömkläningen måste jag leta!! Kikade på den förra vintern men kom aldrig till skott...typiskt.

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar