VivanDivan

VivanDivan

måndag 3 oktober 2011

Hur kunde jag släppa den…måste nog kanske anlita en bulvan…blir en dagens istället…

God morgon sötnötter! Ny vecka, nya utmaningar. Efter en helt fantastisk hel är det nu vardag igen och back to work and reality.

Låg och funderade igår kväll och jag lyckades prova en av de vackraste Odd Mollysar ( i mitt tycke) som någonsin gjorts. Stod och velade länge men så hängde jag tillbaka den på Freeport. Och VARFÖR tänker jag nu. Skulle ju köpt med mig den här finingen hem ju…

Odd Molly Puppa Silk Patchwork Wrap. Hur fin är den inte????

puppasilkpatchworkwrap

Kan inte nån övertala mig att det absolut INTE är min stil och att den skulle se ut som skit på mig så att jag slipper gå och fundera hur jag ska lyckas hitta en bulvan som kan gå in och köpa den åt mig och skicka den…

Daaaa vilka i-landsproblem. Får väl visa ett av de plaggen som verkligen fick komma med i helgen istället då. Odd Molly Velourette hooded dress i powder strlk 1. Blev så förtjust i den när jag såg den på fina Frösötös och när den då hängde på Oles döttrar var jag tvungen att prova den och såååå skön. Så nu har jag nog också hamnat i powderträsket för jag bara älskar färgen…

Underklänning från Cream och stövlar La Redoute.

P1170691P1170692P1170693P1170694P1170698P1170695P1170696P1170697P1170694

Var först lite osäker om denna passade att ha på jobbet. Är nog luvan som gör att den känns mer som ett mysplagg, och så velouren förstås men med lite spetsunderklänning och klackstövlar tycker jag det funkar…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

18 kommentarer:

  1. hur mycket kostade wrappen på freeport?? Och den där hooden är förtjusande på alla utom mig:) kram kram..

    SvaraRadera
  2. Oj, vad snygg hooden var på dig! Och nej, jag kan nog inte säga att wrapen inte är din stil, för den skulle säkert sitta som en smäck!(sorry) Det var jättekul att träffa dig i helgen, lite overkligt nästan att träffa alla i det verkliga livet! Ser redan fram emot nästa gång! Kram

    SvaraRadera
  3. Jaaaa - superbra köp :D
    Kram

    SvaraRadera
  4. Funkar kanon med hooden till din kombo, kanonsnyggt!
    Visst är det sååå störigt när man ångrar att man inte köpt något... :-( Har varit där själv.
    Tror "tyvärr" att wrapen hade varit supersnygg på dig... Sorry ;-) Jag har den men tyvärr lite för stor, skulle behöva en 2 istället så som jag bara vill till Freeport nu, tyvärr lite för långt...
    Shit vad mycket babbel... Sorry... KRAM!

    SvaraRadera
  5. Ring Freeport, de brukar skicka:) Välkommen i powderträsket, det är ett underbart träsk och du är jättesnygg i den.
    kram

    SvaraRadera
  6. Det klart du kan ha den på jobbet! Den kombon är jättesnygg på dig.
    Kram
    Elisabeth

    SvaraRadera
  7. Å så snygg du är i din Velourette :) Superfint ihop med stövlarna! Behöver du en bulvan så säg bara till :) Kram

    SvaraRadera
  8. Jag fick dem att skicka mig en idag, men jag tror att du bör ringa ganska snart om du verkligen vill ha en, dels för att den har en strykande åtgång och dels att dem inte verkar så pigga lägre på att skicka och gjorde - som dem sa till mig - ett undantag.
    Vet inte om den här infon hjälpte något, det gör väl inte beslutet lättare.

    jag har länge letat efter just den wrapen så jag blev riktigt glad när jag fick veta att den fanns på Freeport.

    Tycker absolut att du kan ha velouretten på jobbet, tycker det är en gammal inställning att man endast kan ha velour hemma.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Kikar in och säger hej hej :)

    SvaraRadera
  10. Nää, puppa är för "fin" för dig! Du passar i coolare kläder!!

    SvaraRadera
  11. Tycker du är ursnygg i den! Snyggt med stövlarna till;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  12. Ja, Freeport skickar!!! Kostar 150 kr, men har man ångrat sig så har man! Jag fick hemskickat de där fina jeansen därifrån :) Bada plaggen är kanonsngga! Mysvelourisen är verkligen jättefin och kan ju varieras på många sätt!
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Be dem skicka, går det så går det! Den skulle du lätt klä dig "tufft" i!
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Tror att wrapen skulle bli dö-läcker på dig:) Be dom skicka! Hooden är ett bra köp! Kram

    SvaraRadera
  15. Ha ha - du är söt du, sa ju att du skulle ta den! Hoppas den blir din :-) Men du ser inte fy skam ut i velourpowdern heller, jättefint!

    Kram

    SvaraRadera
  16. Tack söta, snälla ni för de gulliga komplimangerna och era smakråd. Guld värt. Blir ett gemensamt svar såhär på nattkvisten.

    Wrappen kostade 1699 om jag inte minns fel.

    Freeport verkar ha slutat skicka. Jag frågade när vi var där eftersom jag redan då anade att jag skulle ångra mig och de sa att de slutat skicka...Tack för tipset Natascha. Jag testar imorrn men annars har jag backup tror jag :-)

    Tack söta Odd Me för att du erbjuder dig. Skickade frågan till kollegorna i Gbg och två har erbjudit sig att åka dit så jag hoppas på det nu :-)

    Kram alla fina fina
    /Vivvi

    SvaraRadera
  17. Hej Vivvi, personligen tycker jag att du ska helt glömma wrapen, den ser inte klok ut, ser ut som något en baglady har knåpat ihop. Jag gillar det mesta från OM men den här går fetbort. Lägg pengarna på något annat tycker jag. Hooden däremot är klockren, powder är aldrig fel :-) /C

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar