VivanDivan

VivanDivan

fredag 28 oktober 2011

Tack för era åsikter, fest it is…

God morgon bloggisar! Oj vad stressad jag är nu. Hinner inte skriva så mycket. Barnen ska ha Halloweenfest på förskolan idag så vi har donat här hela morgonen med smink och hår och utstyrslar. Felix ville vara pirat och Emilia pirat-prinsess-häxa. De är verkligen såååå nöjda och springer omkring och speglar sig och donar här… :-)  Jag visar bilder senare…

Vill också passa på att tacka så jättemycket för era åsikter som ni alltid ger mig här i bloggen. Superkul och jag blir jätteglad även om ni inte håller med mig i mina åsikter :-) Ska svara på era kommentarer bättre i fortsättningen. Jag har haft lite latvecka här och valt bort att ta den tiden för att prioritera annat. Hoppas ni förstår och ni ska veta att jag läser allt ni skriver…

Det blir i a f fest ikväll en stund för min del. Jag åker dit nykter så jag kan ta bilen hem när jag känner för det. Barnen ska vara hos svåger och svägerska och åker jag hem tidigt hämtar jag upp dem men annars får de jättegärna sova där. Få se lite vad barnen tycker också…

Dagens idag är Odd Molly Checkout Dress i vintage chalk strlk 1 med jeans från G-star och stövlar Minnetonka.

P1180732P1180731P1180733P1180734P1180737P1180738P1180736

Ser ni den stora pumpan på bilderna? Den ska vi pyssla med i helgen och göra till en riktigt häftig Hallowen-gubbe :-) Återkommer med lite tankar om Halloween men nu måste vi sätta fart här….

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Snygging där! Visst är det fantastisk hur mycket hjälp man kan få via bloggen när det är svårt att bestämma vad som är bäst, snyggast eller vad det måste vara? Helt toppen tycker jag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tunika är underbar på dig.Jag har den med :-) Hoppas att allt är bra med dig annars. Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar