VivanDivan

VivanDivan

lördag 22 oktober 2011

Kors i taket, maken på shoppinghumör…

God kväll sötisar! Nu har vi fått hem de små och oj vad man inser att man saknat dem. Det är så tyst utan dem. Men jag och T har ändå haft ett jättemysigt dygn. Återkommer med lite pics men först måste jag visa vad T slog till och köpte till barnen idag. Vi var till det nya gigantiska shoppingcentret som de byggt på Erikslund i Västerås och de har verkligen hur mycket butiker som helst plus ett IKEA i gigantus-format.

Det var lilla julafton för småttisarna idag för först fick de en massa souvenirer från Framtidsmuseet av mormor och morfar och sen en hög kläder av pappa (och mamma, men T stod för valen och betalade…) ¨

De poserar mer än gärna de små och speciellt Emilia. Undrar vart hon fått den genen infrån????

P1180507P1180508P1180509P1180510

Felix har skjorta, tröja, jeans och skor från H&M

P1180511P1180512P1180513P1180514P1180515P1180516P1180517P1180518

Emilia har tröja, leggins, kjol och roshårspänne från KappAhl och leopardpäls från H&M. (klackskorna är mina från Vagabond)

Nu blir det soffmys med ett glas Amarone och lite jordnötter. Vi hade ambitionen att laga plankstek ikväll men barnen hade nyss ätit när jag hämtade dem och jag och T åt på Pizza Hut och är fortfarande proppmätta så vi kör planksteken till söndagsmiddag istället…:)

Ha en fin lördagskväll sötisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Ja var har hon fått poseringsidéerna ifrån ;) Söt hon är! Låter som en alldeles pefekt lördag kväll i mina öron.
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Å hon är så underbart söt i sin pose...;) Och det är lilla grabben med! Så fina båda!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  3. naww vad söta de är? :-D Och vem poserar som mamma? Urgulligt...!!

    Tusen kramar!

    SvaraRadera
  4. Gick förbi dig inne på KappAhl igår och vad chockad jag blev när jag kände igen dig men inte kunde placera dig! ; )

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar