VivanDivan

VivanDivan

fredag 14 oktober 2011

Hjälp mig välja färg på Avoriaz…

Halloj därute! Nu testar jag ett sånt där tidsinställt inlägg här :) Jag behöver verkligen hjälp igen. Ni brukar ju vara så gulliga och komma med så kloka råd…

Ända sen jag såg den har jag varit fast besluten att den skulle få flytta hit. Faktiskt det enda från Odd Molly winter som jag verkligen, verkligen vill ha. Men så kom den i FEM färger! Daaa, vad svårt det blev då för alla är ju lika fina på olika sätt. Men eftersom jag inte är gjord av pengar kan jag ju självklart inte välja alla och då måste det bli en och ett genomtänkt val måste det bli för jag har gjort många tabbar med sånt förr då man tar den man ser först och sen ångrar man sig…

Så vad tycker DU? Vilken ska jag välja? Vilken tycker DU är snyggast?

Almost black, dark pink, mid indigo, lite powder eller winter white?

avoriaz-almostblackavoriaz-darkpinkavoriaz-midindigoavoriaz-powderavoriaz-vinterwhite

Får hoppas den färg jag väljer till slut sen finns kvar för det får nog allt vänta till nästa lön. Denna månad har jag gett mig totalt köpstopp fr o m nu :-)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

15 kommentarer:

  1. Samma problem som jag har fast jag väljer mellan två inne hos mig. :)
    jag tycker du ska välja en almost black.

    Kram och ha en underbar helg.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också den svarta med vitt band, eller du som kan bära starka färger, den rödcerisa - jättevacker!
    Alla är ju såklart grymt fina, men jag gillar det vita bandet bättre än de svarta!
    Kramis!

    SvaraRadera
  3. Funderar på vad du har valt för färger på dina senaste koftköp och det är väl grått(creams Mildred)och brunt(Jumble kniten)så en winter white eller almost black kanske?
    Själv tycker jag powdern ser dassig ut men det är jag det :-D

    Kram kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. ALMOST BLACK!! HELT KLART!!!

    SvaraRadera
  5. Winter white eller den i dkpink.

    Tror du kommer rocka i någon av dem.

    Svart är ju alltid säkert kort..men tror du inte det blir trist att alltid ha i koftor i basfärgerna?

    Kram

    (och jag gruvar mig också för färgerna, gillar dem alla själv och vill ha vill ha....men vilken FÄRG!!!? Jag lutar åt powder, för det är en färg som saknas på kofta hos mig, å andra sidan är det lite dassigt att ha den, så färglöst och på vintern behövs ju FÄRG och jag har inte så färgglada nederdelar oftast....

    SvaraRadera
  6. Almost black säger jag. Då kan du kombinera med allt möjligt.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Helt spontant: Mid indigo med cerise (?) band i midjan! Men sen är jag skälv velig och det ska passa till det övriga i garderoben. Ska du ha den som enbart höst/vinter-kofta eller vill du att färgen ska kännas fräsch även på vår och sommar? Vilken typ av kofta saknar du, eller ska du köpa bara för att den är snygg? Mycket sånt tänker jag på när jag ska välja... Lycka till :) Vilken det än blir kommer det att bli ett bra val, tror jag. Du har ju hur mycket som helst att kombinera med!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Winter white helt klart!

    SvaraRadera
  9. Personligen gillar jag den svarta bäst! Powder är också fin. Den cerise har jag inte sett irl, är lite nyfiken på den! Ja inte blev det lättare av mitt svammel :) Lycka till med valet! Du kommer bli kanonsnygg i vad du än väljer! Kram

    SvaraRadera
  10. Winter white tror jag att jag skulle ta om jag var du och kanske till mig också ifall om jag skall köpa en vilket jag kanske inte ska:). Du skulle vara snygg även i d pimk det är jag säker på. De andra färgerna är lite tråkiga tycker jag.
    Ha en härlig helg.
    Kram Berit

    SvaraRadera
  11. Also... den i indigo är finare än den i alm black. Färgen är mörkare och fräschare... :-D
    Dark pink tycker jag skulle vara skitläcker på dig eller powder eller winter white..
    Lycka till!
    kram

    SvaraRadera
  12. Kan inte råda dig tyvärr! Alla är fina! Men jag skulle kunna tänka mig dig i den tokrosa. Skulle vara skitsnygg till ditt mörka hår:) Kram

    SvaraRadera
  13. Ååå snygga allohop precis dom du, men jag tycker almost black eller den rödrosa till dig mörka skönhet!=)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  14. Dark pink! Absolut, den hade du varit grymt snygg i! Min personliga favorit som jag gärna hade velat ha själv också.
    Den vita är dassig i färgen tycker jag (har sett alla irl) Och indigo är snyggare i färgen än almost black.
    Men på dig vackra - tokrosa om jag får välja :-) KRAM!

    SvaraRadera
  15. Dark indigo har jag sett och den är underbar! Så jag säger dark indigo till dig!!
    Kram suss

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar