VivanDivan

VivanDivan

fredag 14 oktober 2011

Checkout 3/4 blouse och Gert Fylking i natten…

God morgon alla glada! Och ledsna med förresten. Kanske ett särskilt god morgon till er ledsna…*svammel*

Igår blev det en rätt sen kväll för att vara mig och mitt i veckan. Vi var ut och bowlade med jobbet och åt lite mat ute sen. Jättetrevligt och tiden far iväg när man sitter och pratar. Jag har verkligen världens bästa arbetskamrater! Mindre kul dock att sätta sig i bilen och köra hem klockan halv elva på kvällen. Men jag fick gott sällskap. Lyssnade på Gert Fylkings nattprogram på RIX FM. Det var riktigt underhållande måste jag säga. Folk får tydligen ringa in och ha åsikter om vad de vill eller berätta något och vilka lustiga människor det finns. Ibland funderar man om de skämtar eller om de är så där knasiga som det framstår i radion :). Kan i a f varmt rekommendera det programmet om du ska sitta och köra bil på nattkvisten…

För nån månad sedan fick jag hem ett paket från Johnny’s boutique i USA med två godbitar. Den ena (Multi anglais tunic) visade jag direkt men den här lilla saken har blivit hängande i garderoben av nån dum anledning som jag inte vet…

Odd Molly Checkout 3/4 blouse i dark blue. Detta är ett provex och alltså strlk 1. Dock provade jag den när den kom (se inlägg här)och tyckte den jag provade då var mycket rymligare än den här. Jättetrång i ärmarna och då har jag inte speciellt biffiga ärmar. Tycker om den i a f så den får helt klart stanna…Till den har jag jeans från G-star och stövlar Minnetonkas

P1180175P1180163P1180166P1180164P1180165P1180167P1180168P1180169P1180170P1180174P1180176P1180172P1180181

Många bilder blir det ibland. Tycker ni jag har för mycket bilder? Jag orkar liksom inte kolla vilka som blir bäst utan slänger ut nästan allihop men det kanske bara blir jobbigt. Vad tycker ni? Mindre bilder?

Nu är det jobbdags igen och sen sköna fredag med myskväll förstås och lite Idol kanske. Missade förra helgen men ikväll ska jag nog titta. Barnen älskar det så det får bli fredagsnöjet. Sen ska vi fundera på vad vi ska hitta på i helgen. Önskar vi bara kunde ta det lugnt egentligen men nåt blir det nog…

Ha en skön fredag sötnosar så hörs vi ikväll…

♥Puss & Kram♥
/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Snygging där!!! Och stövlarna är bara så nice!!

    Ha en go fredag!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Tjena tjena på dig!
    Ang. hösten så har den sina mysiga stunder.
    Men en ljusoman som jag tänder gärna mängder med ljus och lyktor året om så just det skälet känns sådår.
    Känner mig så nedrans bylsig under vintern.
    Å just det hehe... det var du som gillade skräckisar.
    Näe hua det är verkligen ingenting för en fegusling som jag :)

    Ang. bilder så är smaken förstås väldigt olika.
    Det är din blogg och självfallet bestämmer du hur många bilder som ska ligga.
    Men när nu frågan är ställd och tyckaren jag har svårt att inte lämna en ärlig kommentar så kommer den här, varken du vill eller ej ;)
    Jag personligen kan dock tycka att det kan bli lite 'to much' - men de e jag de.

    SvaraRadera
  3. Mia: Tack söta! Ha en go fredag du med

    CLE: Ja, jag gillar ju mörker och skräck jag :). Tack söta för att du säger vad du tycker. Blir jag bara glad över. Även om det är my blog, my rules, så vill man ju ändå göra något som passar de få läsare man har. Ska försöka minska på bilderna, men det är inte lätt för jag tar hela bildserier för jag tror inga blir bra och sen orkar jag inte välja ut vilka jag ska ha och då blir det sådär :)

    Kram sötnosar
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Hej svejs
    Du har jätte fina bilder men det blir nog lite för många enligt min smak. Men som sagt, det är faktiskt din blogg och du gör som du vill, men lagom är bäst.

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar