VivanDivan

VivanDivan

lördag 8 oktober 2011

Veckans vintersöta “I wish I had combo”

Halloj igen! Här städas det för fullt men en liten paus måste vi ju ta. T och Emilia åkte iväg och handlade lite, Felix spelar på min “ajfån” och jag satte mig vid datorn en stund. Vi har varit så duktiga. Stortstädning sovrum står på schemat för tillfället. Skurat under sängen, tvättat sängkläder, dammsugit under sängen och t o m väggarna. Tar tid men det ska bli skönt att lägga sig och sova i vårt nyskurade sovrum med rena fräscha sängkläder…

Såg en bild med en så vintersöt kombo som jag blev sugen på. Har dock gett mig själv lite köpstopp för tillfället förrutom två saker jag väntar på men drömma får man ju :). Allt från Odd Molly

183_aeb4debd9c-bigodd-molly-jacquard-long-sock-832-beige-16991-pstMoritzCardigan222_85e380c058

Bilden jag såg var i Odd Mollys egen tidning och jag fotade den…

P1170862

Tofskoftan tjejen på bilden har på sig är jag dock inte så förtjust i. Blir liksom lite för mycket för mig men resten är ju sååå fint och vintervitt. Det är konstigt det där med vitt och vinter. Många undviker ju det och klär sig i mörka färger istället men varför? Vitt passar ju superbra på vintern Smile

Nu tillbaka till städningen…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Åh vad snyggt. Jag behöver verkligen inte mer kläder, men jag söker nytt hela tiden *suck* Det är som att träffen sparkade igång mig igen, och nu finns det hur många måste ha som helst.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker kombo! Vintervitt är väldigt vackert och passar på vintern men inte på mig :/ Har försökt flera gånger och det funkar bara inte! Kram

    SvaraRadera
  3. Superfint! Jag är så nyfiken på mössan i verkligheten. Ja, hur den ser ut..
    Här är en till som städat och bäddat rent och jag fnissar lite för mig själv, jag har MANGLAT lakan?? Som värsta tanten och jag älskar det! hihi. Nu måste allting manglas i framtiden..

    Kramar och ha finaste lördagkvällen!
    L

    SvaraRadera
  4. Förstår egentligen inte heller varför allt måste vara så murrigt och mörkt på vintern. Egentligen borde man ha mer i vitt som lyser upp och även härliga starka färger som piggar upp.
    Jag har beställt OMs vantar, det hade varit fint att matcha dem med den söta mössan, men jag har redan köpt två Ester Elenora mössor så jag får hejda mig :-)
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar