VivanDivan

VivanDivan

torsdag 20 oktober 2011

Tröstar mig med att ninja lite…

God kväll bloggisar! Har inte mycket att säga egentligen men tänkte uppdatera läget här hemma med sjuklingarna. Jag är lite piggare men fortfarande dunderfökyld och fruktansvärd huvudvärk som jag nog tror beror på lite spänningar för att jag är orolig för lille Hobbiten här hemma. Läget är oförändrat och han verkar rätt pigg. Han får nån smärtstillande medicin vi fick utskrivet så det underlättar för honom när han försöker gå på lådan. Han ligger nu här bredvid i sängen och spinner i a f…

Jag ligger samtidigt här och surfar runt lite på Tradera och bloggenadar lite och tänk, jag ninjade hem en sak som jag ALDRIG trodde jag skulle hitta. Ett komplement till en annan sak jag har som gör outfiten komplett. Får visa sen om allt går vägen men det ska det väl. Säljaren hade bra omdömen så det blir nog bra.

Lite annat som gör en glad här i livet är väl att titta på små barn som leker tillsammans. De här bilderna tog jag på dem i helgen när de hade kul med legot

P1180297

De har helt fantastisk fantasi och har här byggt husbåtar som de leker med

P1180296

Här har leken förflyttats till andra delen av rummet. När de var klara låg det lego precis i hela vardagsrummet men vad gör det. Mamma var lycklig för de var lyckliga…

P1180307

Inte ett enda bråk på en lååååång stund

P1180295

Tågbygge

P1180306

Koncentration (ja, förresten, den gigantiska mattan ligger kvar i hallen i väntan på en ny. Blir för kallt på golvet annars…)

P1180305

När de tröttnat på legot leks det springtävling. Vi har ett sånt där hus så man kan springa runt genom hall, kök, matsal och vardagsrum och det uppskattas av de små…

P1180302

Två trötta små däckade i soffan för lite filmpaus i leken…

P1180308

Ha en fin kväll alla söta därute och tack för er omtanke. Jag är usel på att svara på kommentarer just nu och jag hoppas ni förstår. Det är helt enkelt lite för mycket just nu. Lovar komma tillbaka med ny kraft snart och ska leta reda på alla frågor jag fått senaste tiden och ge ett samlingssvar….hoppas det är ok

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Sötnosarna! Lego är hur bra som helst, jag vet inte HUR mycket mina killar lekte med det!
    Du lilla söta fröken, strunta i att svara på kommentarer och sköt om dig så du blir frisk;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  2. Underbart när barnen leker tillsammans och fantasin flödar :) Hoppas verkligen allt blir bra med din lille hobbit och krya på dig själv också! Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar