VivanDivan

VivanDivan

onsdag 19 oktober 2011

Idag kan ni fetglömma en dagens…

God morgon bloggisar! Eller god och god. Det är den väl inte här. Jag har haft hög feber hela natten och är genomförkyld. Idag blir jag hemma. Ska försöka jobba lite då jag har en del saker som måste bli klart i veckan men först måste jag sova lite nu när T och barnen åkt iväg till jobb och förskola…

Så idag kan ni fetglömma en dagens…

Satte dock ihop ett collage på en snygg kombo som jag är lite sugen på. Sjalen från Ester Elenora har jag redan och den är sååå fin tycker jag. Finns bl a på Miss Greta. Tröjan och byxorna var jag in på H&M i förrgår på lunchen och provade och blev helt kär i tröjan. 199 kr och jättemysig. Superstor i storlek men det är nog tanken också. Jag badade i en XS. Byxorna i skinnimmitation med trikårevärer kostade också 199 kr. Skorna är från Jeffrey Campbell och finns att klick hem från Nelly.com

Collage1

Eftersom det är en polo kan man ju inte knyta ihop sjalen som på bilden men min tanke är att bara hänga den slappt runt halsen…

Nu ner under täcket igen….Ha det gott bloggisar

♥Puss & Kram♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Massa krya-på-dig-Kramar! Och den stassen hade absolut varit klockren på dig! Skorna - så slurpiga!

    SvaraRadera
  2. Åh tack för infon om tröjan, jag är nämligen sugen på den men då vet jag att jag ska gå ner i storlek. Supersnygg kombo! Hade jag haft ben som dina hade jag också satsat på de tightsen! ; )
    Krya på dig!! Kram

    SvaraRadera
  3. Krya på dig! Vila är det som hjälper mest.
    Den outfiten kommer att bli klockren på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Krya på dig snygging för jag saknar dina fina dagens! :-D Skojar bara....ja fast det gör jag. :-D Men krya på dig för att bli bra menar jag. <3 Hoppas att du har en lugn dag hemma och massor med filtar över dig. Försök att sova och vila ordentligt.

    kramar i massor!
    L

    SvaraRadera
  5. Å nej - hoppas du får vilat ordentligt och blir frisk snart! Och att det där jobbet inte tar all energi från dig.

    Krya-på-dig-kram

    SvaraRadera
  6. Jag har oxå köpt den härliga tröjan och älskar den!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar