VivanDivan

VivanDivan

tisdag 25 oktober 2011

Jag vann en tävling :-) och ChillNorway Gardot jacket

God morgon sötnosar! Trodde jag drömde imorse när jag startade datorn och såg att jag vunnit en tävling hos fina Adela som har bloggen House of Adela. Jag blev verkligen såååå himla glad. Kände att jag behövde verkligen det efter en tung vecka. Inte för att jag säger att jag är mer värd än någon annan för det finns ju självklart människor som har det betydligt jobbigare men jag tror att vi alla behöver få såna här små kickar ibland av att det händer något kul…(jag lovar at visa sen vad det var för fint jag vann)

Dessutom har jag fyndat lite på senaste tiden på Tradera och hos fina Helena som har bloggen H mitt i livet. Hon skulle sälja sin underbart fina ChillNorway Gardot jacket och då slog jag till. Superfin att ha till jobbet och mjuk och skön i tyget. Lite sådär “tantjackig” som jag gillar just nu :)

Till Chillen har jag jeans från G-star och stövletter Wildflower by Kenza. Skjorta Filippa K.

P1180597P1180598P1180603P1180599P1180600P1180602P1180604P1180605

Tack söta, fina Adela och Helena.

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. GRATTIS!!! Vad kul att du vann! Och jag håller med dig, tror vi alla behöver lite roliga överraskningar då och då. :o)
    Hoppas du får en bra dag! Kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten! :-)
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar