VivanDivan

VivanDivan

söndag 2 oktober 2011

Gårdagens middagsstass och sneak peak på shoppingen…

God kväll bloggisar! Nu har jag kommit hem och gosat med mina barn en stund. Åååå vad jag inser att jag saknar dem när jag är borta. Trots att helgen varit 100% toppen på alla sätt så är nog hemma bäst i a f :-)

Jag har sätt en massa bilder hos alla andra på träffen så jag tänker inte lägga ut några för tillfället för jag måste sortera lite. Tog kort med både kameran och båda mobilerna så jag får återkomma när jag gjort det…Under tiden kan ni få kika lite vad gårdagskvällens utstyrsel bestod av…

Klänning Odd Molly Sequin Wunderwear dress i rose (tror jag färgen heter) strlk 1 inköpt från finaste Karen på Full Circle Star och Velvet stretch jacket från i military strlk 1 från förra året inköpt på Freeport igår. Skor Jeffrey Campbell.

P1170659P1170653P1170654P1170655P1170656P1170657P1170658P1170660

Älskar verkligen klänningen och känner mig sååå fin i den. Jackan har jag en idé hur jag ska få till en riktigt cool outfit som jag såg på en av säljarna i butiken på Freeport. The return of the “tantjacka” kallar jag den :)

Det blev några inköp igår och inget alls av vad jag tänkt mig men men…jag är rätt nöjd ändå. Och inte bara Mollysar utan en liten söt By Ti Mo och en ChillNorway som jag spanat på ett tag…

P1170684

Ni får se mer en annan dag :)

Vill också säga att jag haft sååå himla roligt i helgen och träffat sååå många underbara tjejer att jag är alldeles mållös. Tack snälla Dr Molly och Bina för att ni fixat detta och tack alla underbaringar som var med. Sååå himla kul att träffa er i r l…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

17 kommentarer:

  1. Skit-snygg fest-stass! Chillen du har köpt är ju för fin:) Kram

    SvaraRadera
  2. Du var vrålsnygg i gårsdagens stass :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Guuud vad fin du är i den klänningen! Den ser helt fantastisk ut på dig! /Ellenor

    SvaraRadera
  4. Jösses vad snygg du är i allt! Ser fram emot fler bilder efter att du njutit av familjen. Kramkram

    SvaraRadera
  5. Superfin outfit!!!
    kram Helena

    SvaraRadera
  6. Du var skitsnygg i gårdagens stass, men jag tycker alltid du är snygg:) Det var riktig kul att träffa dig, hoppas vi ses igen.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Låter som en lyckad mollyträff! Jag hade inte möjlighet att delta, men det var kul att få möjlighet att träffa några stycken av er under fredagkvällen.

    Superfin festklädsel och den där jackan var ett riktigt fynd. Jag som bor i Göteborg åker väldigt sällan till Freeport, borde åka lite oftare för man kan göra en hel del fynd där.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Du är bara så fantastiskt supersnygg! Ska du inte skicka in någon bild till Odd Mollys facebookvänsida? :-D
    Hoppas du har haft det underbart med tjejerna i Göteborg och jag är bara så ja...vad ska man säga..synd att jag inte kunde liksom. :-D

    Många kramar och njut av att vara hemma igen!
    <3<3<3

    SvaraRadera
  9. Supersnyggt. Inköpshögen ser härlig ut, avundsjuk:)

    Ha en härlig start på veckan imorgon.
    Kram Berit

    SvaraRadera
  10. Wow vad fin du är i klänningen! Fint ihop med jackan också! Kram

    SvaraRadera
  11. Du var verkligen vacker som en dröm igår kväll! Otroligt kul att ha fått träffa dig! KRAMAR

    SvaraRadera
  12. Så sant som det var sagt, ursnygg!
    Det var jätte kul att träffa dig på riktigt. Så go och trevlig. Med ett stort leende på läpparna :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Supersnyggt! Måste bara fråga vad du jobbar med? Tänkte bara att du måste ha ett välbetalt jobb. Det är ju inga billiga saker du handlar. Är lite smått avundsjuk, men unnar dom som har råd!!
    Kram från Cissi

    SvaraRadera
  14. Letar efter By Timo koftan som du har bloggat till Wunder klänningen. Var de länge sedan du fann den i butik?
    Kram igen :-)

    SvaraRadera
  15. Sjutton vad snygg du är! Perfekt kombo om du frågar mig. blir nästan sugen på den klänningen, jackan har jag redan.

    KRAM

    SvaraRadera
  16. Ghaaaa, jag stod också och höll i wrapen men hängde tillbaka den, hur korkad får man vara?:)
    KRAM!

    SvaraRadera
  17. Hjälp vad ni är snälla. Blir alldeles rörd...Tack snälla söta alla

    Cissi: Jag jobbar med IT. Mer vill jag tyvärr inte säga av respekt för mitt jobb.

    Lingon: Njae, det tror jag inte jag törs :-)

    Lillis: Jag köpte den för nån månad sen på Tullhuset Living i Västerås. Borde finnas i nån webshop också men har inte sett den själv...

    Linaplina: Det tycker jag. Löv the dress

    Ninna; Ja, inte var det smart inte :-)

    Hoppas ni alla får en underbar vecka. Jag kommer leva på minnena av att ha träffat så många underbara människor i helgen...

    Kram alla fina fina
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar