VivanDivan

VivanDivan

lördag 29 oktober 2011

Halloweensmåttingar och feststassrepris

God morgon bloggisar! Igår kväll blev det riktigt stressigt så jag hann inte med att blogga. Jag följde med T på 40-årsfest och jag är jätteglad att jag gjorde det. Supertrevligt och underbart härlig stämning, kul att träffa människor ma inte ser så ofta och med en 40-åring i högform. God mat, sång och mycket skratt. Dock var jag ju nykter och kände verkligen inte att jag orkade köra all-in så det blev tidig sorti för min del runt halv elva. Skönt att krypa er i sängen och känna sig sådär lagom nöjd med kvällen. Dock saknade jag mina små som sov hos svåger och svägerska. Men jag ska alldeles strax åka och hämta dem. Helt fantastiskt att jag sov till halv tio idag. Händer liksom aldrig men jag tror jag behövde sova ut…

Gårdagens feststass var en repris från förra gången jag var ut så jag är så tråkig och norpar en gammal bild och slänger in då jag inte hann ta några bilder igår…Körde utan skärp den här gången på klänningen från Ester Elenora. Skor Jeffrey Campbell

P1170307P1170308

Igår hade ju barnen Halloweenparty på förskolan och de hade båda bestämt vad de skulle vara. Vi donade lite extra också med lite smink och hårfix. Tycker det är helt ok såna här tillfällen att de får ha lite smink och sånt och de kände sig sååå fina och var så lyckliga…

P1180706P1180708P1180716P1180714P1180719P1180727P1180721P1180713P1180718

Hoppas ni får en bra dag bloggisar. Nu ska jag äntligen fara och hämta mina små som jag saknat så oerhört inatt :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Åh vilka coola partydjur du har hemma.
    Din klänning är supersnygg.

    Jag vet att många inte gillar såna här kommentarer, men jag är så nära att uppfylla min dröm och det skulle betyda så mycket för mig om du ville hjälpa mig.

    Jag är just nu nr: 15 i Sverige. Får jag 4 röster till så blir jag nr 14. Jag känner inte massor av människor och jag har inte 1000 facebookvänner att fråga.
    Så jag ber bloggare i hela Sverige om hjälp att rösta på mig så jag kan vinna min dröm.
    Vinsten är en 4 dagars expedition med hundsläde över polarisen mellan Sverige och Norge. Mitt livs äventyr.

    Jag skulle bli så glad om du ville rösta här:
    http://www.fjallraven.se/friluftsliv/polar/tavling/tavlingsbidrag/bidrag/?uid=707

    De som också vill sprida min dröm vidare länkar jag till med en stor bild på min blogg men jag är verkligen så himla tacksam för precis varenda röst jag får.

    Jag hoppas att du vill hjälpa mig!
    Kram Jinni

    PS. Har du redan fått ett sånt här meddelande av mig så ber jag tusen gånger om ursäkt för att jag har så dåligt minne, men se det som att jag tyckte just din blogg var värd ett extra besök. Allt handlar ju om inställning. :)

    SvaraRadera
  2. Bra att du hade kul på festen, och sedan fick sova ut. Du behövde nog det.
    Barnen är hur coola som helst, sötnosar.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbara Halloween kids, ser så härliga ut.Hoppas de hade jätteskoj.
    Vilken super fin bakgrund du hittat. Vill Ha:)
    Kram/ Berit

    SvaraRadera
  4. Bra att festen var lyckad :-) Vilka tuffa kids ni har - störtcoola! Ha en riktigt fin dag du vackra

    Kram

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder på kidsen! Du har kanske en liten fotomodell i vardande där ;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. SÅÅÅÅ söta din småttingar var i sina utstyrslar. Idag ska vi iväg på "Bus eller Godis".
    KRAM fina!!!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar