VivanDivan

VivanDivan

lördag 15 oktober 2011

“Lyckosvans”, Paul Bettany och tips på handkräm och läppbalsam

God morgon bloggisar! Här går dagen i sakta mak. T är iväg med sin äldre dotter på fotbollscup och jag och de små tar det bara lugnt här hemma. Kände att vi behövde en sån där inga-ambitioner-på-nåt-aktivt-dag. Ibland behöver även barn ha det lite tråkigt har jag märkt. Vi har pysslat lite, ätit frukost i soffan med en film. (Eller barnen tittade på film på TVn och jag satt med datorn i knät och kikade på “Priest” med Paul Bettany. Lite annorlunda vampyrfilm och Paul Bettany är riktigt cool…

priest_154892989

Ny hunk “that gives me the chills” :-)

priest-paul-bettany

I veckan hittade jag en supersöt “rävsvans” i fuskpäls på H&M som numer hänger på min datorväska.

P1180128Lit tufft tycker jag. Får hoppas den för lite tur med sig. Eller var det hartassar man skulle ha? Nåja, jag låtsas att det är en tursvans :-)

P1180129

I det fina Odd Molly paketet i veckan tillsammans med Jumble Kniten låg även ett fint litet kit med läppbalsam och handkräm från Odd Molly.

P1180131

Nu har jag använt dem hela veckan nästan och mina händer är verkligen babymjuka och läpparna med. Dessutom en fräsch och frisk doft. Gillar dem jättemycket….

P1180138

(jag är inte sponsrad utan de var verkligen superbra. Odd Molly kan visst mer än bara kläder)

Nu ska vi ta tag i dagen litegrann i a f. Vi ska baka toscakaka har vi bestämt och sen blir det mer mys. Vädret är riktit kallt och trist här idag så det får bli en innedag…

Fick ett paket av en fin bloggvän som jag måste visa senare. En riktigt fin sak :-)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Håller med - handcremen är super! Jag har inte provat läppgrejset.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har nog snart alla Odd mollys produkter förutom body scrub:) Behöver jag säga att jag gillar dessa?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Handcremen är kanon-bra! Har en står på jobbet.....Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar