VivanDivan

VivanDivan

lördag 24 september 2011

Dagens Ester Elenora Frida, Laura och Samantha på Marken

Halloj igen! Mycket bättre i magen så vi har varit ner en sväng på stan och Marknad i pyttestan. Barnen fick varsin 100-lapp att köpa vad de ville i alla stånd och de  var mycket nöjda med sina saker. Får visa det i ett annat inlägg. Blev inga kokosbollar men väl tunnbröd. 5 förpackningar för 100 kr. Som hittat :-)

Jag hade velat köpa ett par fårskinnstofflor som såg så varma och goa ut men orkade inte stå i bankomatkön för att ta ut mer pengar så det blev inga. Blev en tripp till Lindex istället och strumpbyxinköp och lite kläder och underkläder till barnen. Återkommer med pics….

Det jag egentligen ville visa var mina inköp jag gjorde igår på Tullhuset Livinig i Västerås. Dels blev det ju leopardklänningen från Ester Elenora men jag slog till på fina Frida Cardigan i brown också från Ester Elenora. Alla goda ting är ju tre och då jag älskar sjalar kunde jag inte låta bli årets sidenvariant Samantha Stole Brown med leopardmönster. Inte lika silkig som förra årets skull scarf men helt otrolig mjuk och go…Till dessa har jag idag Ester Elenora Laura dress som jag köpte för ett tag sedan och spetsen i den är samma som i koftan. Perfect match :-) Jeansen är Dr Denim och bootsen Primeboots.

P1170252P1170253P1170251P1170261P1170250P1170254P1170264P1170271P1170263P1170262P1170255P1170257P1170273

Koftan är verkligen sååå himla mjuk och go och inte ett dugg sticksig i angora, rayon och nylon. Kommer bli jättemysig i vinter. Nu ska jag ta och leka lite med barnen en stund och sen är det hög tid att börja göra sig iordning för party. Hoppas jag hinner lägga ut bilder på partystassen men annars får ni det imorgon

Ha en fin lördagskväll sötisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Vad fin du är!!!
    Den koftan är ju så snygg och perfekt ihop med klänningen :-)
    Kul att ha en butik med så mycket "must-have" nära...
    Ha en härlig kväll!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Guuud så fin outfit. Älskar koftan och jeansen och alltihopa! Ja också skulle jag döda för dina långa ben..;-D

    kramar!!!

    SvaraRadera
  3. Hjälp så snyggt och vilken snygg bild sista bilden blev! Så kul det är när jag äntligen får chans att titta in hos dig då och då! Du är verkligen min favoritbloggare!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Superfin kombo! Älskar koftan och klänningen under....ska försöka få tag på dessa i svart ;-D
    Ha en fortsatt fin helg!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  5. Aahh så snyggt!! Koftan är ju toppenfin, hoppas en landar in i vår lilla stad;) Så fina bilder med du får till!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  6. Helena: Tack snälla. Jag trivdes verkligen men det är farligt att ha nära till Tullhuset kan jag säga :)

    Lingonberrie: Tack snälla. De är inte så långa egentligen tror jag. Ser nog bara så ut hi hi

    Viveca: Tack snälla. Du är bara föööör go :)

    Odd Molly-holic: Tack söta! Kan verkligen rekommendera dessa. De svarta är ju också sååå fina...Lite sugen på dem jag med :-)

    Adela: Tack snälla! Ja, den var sååå mjuk och go att jag inte kunde låta bli :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar