VivanDivan

VivanDivan

onsdag 28 september 2011

Giganternas kamp, nu har jag en av varje så nu ska jag avgöra vilken som är bäst…

Jag talar naturligtvis om Apples Iphone mot Android. Hade sedan tidigare en Sony Ericsson Xperia Arc med Android (jobbmobilen) och idag har jag även blivit med Iphone (privat). Har varit lite sugen att skaffa en ny mobil ett tag och har varit lite sugen på att testa Iphone 4 efter att många lovordat den. Bl a har T en och den sitter nästan fastklistrad i handen på honom… Jag har dock varit sååå himla nöjd med min Xperia så det är helt sjukt. Funkar verkligen topp så nu ska jag avgöra kampen. Vilken vinner? Android eller Apple?

P1170481P1170482P1170483

Tjoho på er. Det var allt för nu.

Ha en fin kväll

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Hihi - jag satsar på androiden - utan 3 då :))
    Kram

    SvaraRadera
  2. Äpplet är klart bäst!! Skulle oxå vilja ha en vit :-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har iPhone privat och Android på jobbtelefonen. Hos mig vinner helt klart iPhone:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ska bli kul att höra av du tycker!
    Själv är jag helt frälst av Apples produkter, men tycker oif att det är länkningen dem emellan som är det fantastiska. Att alltid ha "orginalet" i datorn oavsett om det är musik, ljudböcker, maillistor eller kontakter och sedan ha en kopia i telefonen, ipoden eller what-ever...
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. iPhone 5 kommer ut snart så du borde ha väntat.

    SvaraRadera
  6. Hihi...sötnöt!!! Det är ju iphonen ;)

    SvaraRadera
  7. Vågar inte ens ta med min mobil till träffen! Jag har en flera år gammal vikbar utan kamera (skäms).

    SvaraRadera
  8. Jag har en Nokia från urminners tider... Skäms lite nu, för jag har haft möjlighet att byta ganska länge, men den funkar ju.

    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar