VivanDivan

VivanDivan

torsdag 15 september 2011

Tröttmössa, Mononoke funderingar och Kavat

God morgon söta bloggisar! Igår kväll var jag så oerhört trött. Efter maten lade jag mig på sängen en stund och vilade medans barnen kikade på Ice Age 3. Den är ju rätt kul så jag hade tänkt kika med dem men jag somnade och vid halv nio var det barnen som sa till mig att nu vill vi gå och tvätta oss och borsta tänderna. Hur kul är det????

Dagens idag består av en klänning som jag har velat och velat om jag ska behålla för jag tycker den känns för stor. Fattar inte att jag inte bytte storlek redan när jag köpte den för ett år sen men jag hade beställt den på nätet och orkade inte skicka tillbaka. Nu gillar jag den jättemycket så den har fått stanna men varje gång jag har den funderar jag över att jag var så dum som inte tog en storlek mindre. Trots att det är en Odd Molly känns den inte så “mollyig” om ni förstår. Mycket råare och inte så “gullig” som många andra Mollysar och jag har inte sett den på så många. Mononoke dress i military strlk 1. Om det finns nån därute som sitter och trycker på en 0a i nån av färgerna så är jag jätteintresserad…Bara å kommentera eller maila i s f :-)

P1160902P1160900P1160901P1160903P1160904P1160905P1160906P1160907

Igår fick vi hem Emilias nya höstskor från Ellos. Supersnabb leverans för att vara dem och Emilia är sååå nöjd. Leopardmönstrade jodphurs från Kavat. Hur coola var de inte. Skulle nästan vilja ha såna själv :-)

P1160895P1160888P1160887P1160894

Klänningen är från Nova Star och katten Marlow linslus ville förstås vara med lillmatte :-)

Ha nu en fin dag så hörs vi senare. Ikväll ska jag försöka att inte somna och kanske göra ett inlägg om vinterjackor. Börjar bli dags nu….

♥ Puss & Kram♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Exakt samma problem här!! Så om du hittar två 0:or kan jag ta den ena :-)

    Ha en fin dag - hoppas du piggnar till

    Kram!

    SvaraRadera
  2. åhhh gud så snygg klänning trodde först det va en G-star el så..supersnygg !!
    Coola boots på en fin liten tjej förstår hon e stol över dessa hihi..coola!!

    Ha en fin dag och hoppas du kvickar till känner igen syndromet är så trött på kvällen däcker i soffan hemskt !!

    KRAMAR du klär så bra i outfiten !!

    /Tina

    SvaraRadera
  3. Äsch så irriterande - hoppas du hittar ngn att byta med!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad sköna ni är du och din dotter. Ni är super snygga. Gillar din klänning masssssor! Snygg till stövlarna.

    kram CC

    SvaraRadera
  5. Oslotigern: Jag spanar på :-)

    Tina: Tack, ja visst är den icke-mollyig :-)

    Frösötös: Ja, jag får spana lite på Tradera kanske...

    CC: Tack söta :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Tycker att klänningen är supersnygg och sitter bra på dig, men jag förstår känslan du har, att den skulle kunna vara mindre... Din dotters kängor är också såååå tuffa! Bra köp! :) Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar