VivanDivan

VivanDivan

söndag 11 september 2011

Opulent och bästa familjen…

God morgon! Eller lunch är det kanske. Idag är jag jättesliten av något annledning. På spa ska man väl känna sig utvilad men det kanske blev lite *hrmpf* för mycket av det goda igår och då får man skylla sig själv kanske :-)

Men oj så mysigt och trevligt vi hade det. Mamma, systrar, mostrar och kusiner som man inte träffar alltför ofta. Mycket “tjejsnack”, härligt bubbelbadande, god mat och bubbelvin…Jag hade med mig en flaska Italienskt bubbel som jag köpte på en vingård när vi var på konferensen…Vi fick också välja varsin behandling här idag och eftersom jag har lite svårt för massage och sånt så valde jag frans-och brynfärgning. Jättenöjd är jag…

Igår passade jag också på att inviga min fina Odd Molly Opulent blouse som jag fått hem från rara Karen som har butiken Full Circle Star i Canada. Såååå himla fin service och snabb leverans. Jag har den i storlek 1 och den sitter sååå himla perfekt. Jättefina broderier och en klar favvo… Har en till goding därifrån som jag nog håller ett litet tag på till ett fint tillfälle :-) Till Opulenten hade jag jeans från G-star och skor Jeffrey Campbell…

P1160749

P1160748

P1160740P1160743P1160744P1160746P1160747P1160751

Hur vackert är det inte på himlen?

P1160737

Helt fantastiskt vackert här. Kan verkligen rekommendera att åka hit. Så rofyllt, vackert och mysigt. Idag regnar det men igår var det fantastiskt väder. Sååå himla fin utsikt över Siljan från rummet…

P1160733

Och lite gott snacks till skumpan…Faktiskt jättegott med lite salt till mousserande vin. Annars brukar det ju ofta vara choklad eller jordgubbar till men vi körde lite blandade nötter, grissini och crostini med tapernade. Ja ett par praliner slank ner också :)

P1160724

Jag har verkligen världens underbaraste systrar. Mina bästa vänner och vi har sååå himla kul ihop (jag är egentligen kortast men ibland är det bra med höga skor)

P1160755

Och så bästa mamman som bjöd oss på allt detta. Finaste, underbaraste mamma som jag älskar sååå mycket.

P1160763

Åååå vad jag älskar er! Och pappa också förstås och min man och mina barn men de fick snällt vara hemma den här helgen för det här behövde vi. Mor-döttrar-tid tillsammans…

Ha en fin söndag och ta nu och ring era nära och säg att ni älskar dem idag

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

9 kommentarer:

  1. O du är också bäst<3 älskar dig fina syster puss Catta

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt i Opulent! Ser ut till att ni haft en underbar dag/kväll tillsammans:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du är superfin i Opulenten!
    Härliga familjebilder :-) Kul att kunna göra något tillsammans och ha tid för varandra, som man har på spa!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Åh, är Sanna Bråding din syrra?;)

    Helena

    SvaraRadera
  5. Vad fin du är i blusen! Den såg för j...ig ut på mig, urringningen hängde långt ner till navelen... Däremot är strap klänningen och den korta raka väldigt fina. Men oj vad dyrt. Reaspan helt klart! Eller kanske i Göteborg!

    Härligt med såna helger, och vad roligt när man kan umgås så nära med sin familj :-)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh vilken underbar helg ni haft! DET är verkligen energipåfyllare. :)
    Vacker är bara förnamnet vad du är i din outfit!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ni är lika snygga hela högen! Snacka om tur i gen-poolen:) Härligt med Tällberg:) Kram

    SvaraRadera
  8. Jättefina bilder och vilken fin familj du har. Man blir varm av att se er tillsammans.

    kramar!

    SvaraRadera
  9. Catta: Love you too :-)

    Hilde: Tack! Vi hade det underbart mysigt

    Helena: Tack :-) Det är jätteviktigt och supertrevligt :-)

    Helena: Aldrig tänkt på det men jag ser vad du menar :)

    Oslotigern: Tack. Den är lite knepig i urringningen. Vet inte riktigt hur man ska dra den men jag trivdes jättebra i den...Tygert är ju underbart. Detta är ett provex och därför fick jag den till ett riktigt bra pris :-) Vi får ta och prova dem i Gbg

    Jeanette: Tack söta du! Vi hade det underbart

    Linda: Tack :-)

    Lingonberrie: Tack snälla du :-)

    Kram alla goa
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar