VivanDivan

VivanDivan

torsdag 1 september 2011

Alltså, nåt fel måste det vara….

…om man vaknar med ett ryck lockan 03:30 bara för att man kom på att man glömde vattna blommorna kvällen innan. Har inte vattnat på ett tag så några såg lite ledsna ut men vad fasen, vad är det för fel på mig???? Och det värsta är att jag verkligen gick upp och vattnade också!!!!! Mmm, det kan man fundera på. Jag lovar, jag funderar jämt ha ha…

God morgon förresten! Hoppas ni inte var uppe lika tidigt som jag och vattnade blommor. Men ibland är det verkligen svårt att få tiden att räcka till. Igår blev jag lite sen hem och familjen hade redan ätit. Jag hade lovat barnen att köpa ritpapper för det var slut hemma (de ritar något ofantligt mycket) och det hade jag faktiskt kommit ihåg så igår kväll blev det ritkväll. Jag kanske lägger ut en bild sen på vår familjeteckning vi gjorde tillsammans. Alla ritade en varsin sak. T o m T som väl inte tycker det är så jättekul att rita. Han ritade en (i barnens tycke) as-ful sol som Emilia förbättrade något sen :-)

Dagens kan ni få i a f och den består av jeans G-star, top Odd Molly Shivers top strlk 1, kofta By Ti Mo och Primeboots.

P1160396P1160399P1160397P1160398P1160406P1160402P1160404P1160405P1160409P1160400P1160401

Ha en fin torsdag bloggisar. Nu är det snart helg igen…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Hej!!!

    Jag har precis hittat din blogg å vad glad jag blir!:-D Inspirerande!!!!
    Och...vad snygg du är!!! Kände att du behövde läsa det i all sorg...
    Kram M.

    SvaraRadera
  2. ja du den där förb...hjärnan som går på högvarv i ett när den borde sova :( Jag förstörde min sömncykel i går när jag satt uppe och tittade på True Blood men det var det värt :))
    Kram

    SvaraRadera
  3. Mycket känslor och stress visar sig ju genom sömnen. Jag har svårt att sova om det är mycket eller obearbetat och när jag sedan somnar så drömmer jag oftast väldigt intensivt och vaknar tröttare än innan...
    Men du, vilken underbar kombo!!! Den lilla blusen är ljuvlig!
    Kramis
    Loo

    SvaraRadera
  4. Ibland är det bara för fullt i huvudet... Jag har också lite för mycket tankar, jobb och stress, vilket gör att sömnen har varit lite sisådär...
    Jag hoppas att det rättar till sig både för dig!
    Fint matchad dagens, den blusen är superfin!
    Kramar Helena

    SvaraRadera
  5. Schnyggt!!! Väldigt snyggt också med det lite smalare skaftet på bootsen! Hade inte funkar på mig, för då hade mina fötter definitivt sett ut som skidor. Små fötter funkar allt på :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar