VivanDivan

VivanDivan

måndag 5 september 2011

Ester Elenora AW 2011 är här

God kväll bloggisar! Egentligen hade jag skrivit ett eftertänksamt inlägg om sorg för det är lite down här just nu med ett lite mer avlägset dödsbud idag igen. När ska det ta slut liksom med eländet det här året????? :-(

Men för att inte tortera er med det nu återgår jag till ytlighetens modeinlägg istället och slänger in lite bilder på Ester Elenoras fina höstkollektion. Jättemycket fint och jag skulle kunna tänka mig allt här nedan. Blir så glad av deras modebilder för det är liksom “vanliga” snygga tjejer och inte såna där trådsmala retuscherade supermodeller (inget ont om dem men man förlikar sig mer med dessa bilder)….

20110516-DSC_129320110516-DSC_138720110516-DSC_144720110516-DSC_156320110516-DSC_171320110516-DSC_181620110521-DSC_209520110521-DSC_214020110521-DSC_2155

Snyggt va? Bilderna har jag lånat på Ester Elenoras hemsida

Ha nu en fin kväll bloggisar och ta hand om era nära och kära…

Ni får ursäkta att jag inte är så snabb att svara på era kommentarer just nu. Det är liksom lite mycket nu med allt…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Håller med - det är mycket roligare att se kläderna på normala snygga tjejer!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jobbigt när olyckorna kommer på rad :/ Bilderna är jättefina o kläderna med :) Kram

    SvaraRadera
  3. Fina bilder och de får mig att bara vilja svepa in mig i en sjal och mysa...
    Tråkigt att du har sorg runtomkring..
    Här kommer stora KRAMEN!
    <3<3<3

    SvaraRadera
  4. Kram till Dig!!! Tufft när tråkigheter hopar sig!
    Fina bilder från Ester Eleonora OCH på dig i föregående inlägg!
    Kram Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Jag gillar verkligen EE men har jäkligt svårt för deras one-size storlekar. Det säger ju sig själv att kläderna inte funkar lika på en xs som en xl. Skulle handla mer av dom om storlekarna varierade......
    Trist med dödsfall igen:( Stor kram

    SvaraRadera
  6. Varma hälsningar! Gillar också EE modeller!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. EE har fina grejor och det finns en kofta undanhängd hos Selected Style som jag ska in och prova i veckan. Håller med Linda med onesizegrejen och tror inte riktigt på den men jag hoppas koftan blir bra för den är så SNYGG!

    Och så en liten cyberkram till dig också!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar