VivanDivan

VivanDivan

fredag 15 juni 2012

Min Leea och ont i halsen

Hallå där! Fredag igen. Igår kväll hade jag en fruktansvärd huvudvärk och kände mig lite risig. Tog datorn och lade mig i sängen och surfade runt bland inredningssidor. Igår var fokus barnens nya rum. Ska bli jättekul. Måste bara få min son att inse att han INTE ska ha Spidermantapeter och Star Wars-gardiner. Hua….men vi har lovat att de ska få välja så med lite styrning kanske det blir bra. Emilia vill ha lila med fjärilar, älvor och blommor. Vi ska nog få till det :)

Imorse vaknade jag i a f med fruktansvärt ont i halsen och huvudvärken sitter i. Känner mig lite feberrisig faktiskt så jag har väl åkt på förkylningen som Felix hade i början av veckan. Emilia hade ont i halsen förra veckan men det blev inte så mycket mer så jag hoppas på något liknande…

Igår ladded jag i a f batterierna till finkameran för idag är det skolavslutning för min systerdotter och det får man ju inte missa. Min lilla Leea som blivit så stor och börjar trean till hösten. Jösses vad tiden går. Minns det som igår när hon var bebis och jag var hos dem och våldsgästade varenda dag (jag var singel och bodde närmare då)…Saknar lite den tiden men då vi inte bor i samma stad, hon bor hos sin pappa varannan vecka och jag har egna små att ta hand om blir det inte lika frekvent. Men hon är ändå min lilla Leea, min lilla guddotter som jag älskar så mycket :-)

Dagens idag blev jeans G-star, linne Odd Molly Foresome tank strlk 0, jeansjacka Odd Molly White stretch jacket strlk 1 och skor Jeffrey Campbell. Skärpet är Rehard.

P1230472P1230473P1230474P1230475P1230477

Osså ville de små vara med på ett par kort också så det kan jag väl bjuda på idag då. Lite mother-children-löööv….

P1230476P1230478P1230479P1230480

Nehej, det här duger inte. Vi hörs ikväll…Då ska jag berätta en Tradera-glädje-historia som hänt nu i veckan. Ärliga människor är väl bara helt underbart…men som sagt den historien får ni ikväll :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅ fin du och din sötnosar är!!
    Härligt med skolavslutning. Ha en fin helg och krya på dig fina!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Visst är det mysigt med skolavslutningar? Krya nu på dig inför helgen. Kram!

    SvaraRadera
  3. Härliga barnbilder!
    Virkade linnet sÅ snyggt.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  4. Så fina ni är :) Kramar

    SvaraRadera
  5. Snygg!Är så sugen på dom där Jeffrey Campbellskorna som ser ut som dina fast med spikes på. Är dom verkligen sköna?! Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar