VivanDivan

VivanDivan

lördag 2 juni 2012

Hunky Dory webshop–massa fint

Halloj bloggisar! Här fullkomligt vräker regnet ner. Fy vad jag tycker synd om alla maratonlöpare och triatleter som tävlar idag. Runt 5 grader, blåst och spöregn. Nä, jag är verkligen glad att sitta ihopkurad i soffan medans barnen bygger lego här på golvet. Blir nog att hålla oss inne hela dagen och ta hand om T sen när han kommer hem…

Roar mig lite att surfa efter inspiration och har ni sett att Hunky Dory har öppnat en egen webshop. Jag registrerade mig där nyss och funderar på att testa att beställa nåt kul. Hittade en hel del snyggt och bjuder på lite bilder här…

(alla bilderna är lånade här)

1211015512102761121104401211169312117680121281451213815712138684

Visste ni att Hunky Dory även har accessoarer som halsband och armband? Jag har själv ett sånt där armband med tofsar och gillar det jättemycket.

1218892012188921

De här båda skärpen är ju bara såååå jummy. Sååå snyggt kombade i outfitsen ovan…

1219399212193995

Ungefär så kul har jag just nu. Stockholm Marathon är på i bakgrunden på TVn och jag funderar också på vad vi ska laga för kulinarisk mat ikväll. Hmmm, får nog vi min egna specialvariant på lasagne. Det receptet måste jag bara dela med mig av sen :)

Ha det gott

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Armbanden med tofsar gillar jag!!
    Kram Titti från kyliga norr....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de är toppenfina :)

      Kram tillbaka
      /Vivvi

      Radera
  2. Men Hunkydory har väl alltid haft en webshop? Därifrån har jag handlat för något år sedan ju. Kläderna är dock underbara! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, ja där ser man :) Har dock aldrig sett det förut :-)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  3. De har haft den rätt länge ;-) Men visst är det kul när man hittar något "nytt" för en själv. :)

    Ha en fin lördag!

    kram

    SvaraRadera
  4. Jag har också handlat där flera gånger. De brukar ha riktigt bra reor i slutet av säsongerna .-) Jag har fyndat fina koftor där...
    Lasagne är en av mina favvorätter! Jag tar gärna recept. Kram

    SvaraRadera
  5. Hej
    Bild nr 2 den rosa tröjan/ koftan Criss cross har jag på tradera i xs , tycker den storl brukar va svår att hitta.
    Den är ny och jag la till 40% rabatt REA alltså
    kram Cia

    SvaraRadera
  6. Hej svejs! Jag antar att T skulle till Läderloppet i Tärnsjö. Vi har sommarhus där och vi brukar alltid titta på loppet men inte den här helgen pga annat. Det gjorde iof sig inte så mycket med tanke på vädret. Hoppas det gick bra trots ösregn.
    /C

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar