VivanDivan

VivanDivan

torsdag 7 juni 2012

Sol ute, sol inne och sol i sinne

God morgon sötisar! Idag vaknade jag med ett strålande humör faktiskt. Solen skiner utanför fönstret och även rakt in i vårt sovrum så solkatterna spelar över golvet. Ser t o m ut att vara rätt varmt ute. Härligt, härligt nu kanske vi får lite sommar ändå…

Men jag vågade inte riktigt hänga ut tvätten som var klar så den fick hängas inne istället.

Imorgon har vi sommarfest på jobbet och dagens mission blir att luska ut hur man ska vara klädd. Hatar när jag inte vet vad man ska göra så man kan planera. Vet inte ens om vi ska vara inne eller ute men det ska jag luska ut idag tänkte jag :)

Annars händer det inte mycket så jag stoppar här och ger er min dagens i vanlig ordning. Klänning Odd Molly Spritzer dress strlk 1, jeans Circle of Trust och skor Swedish Hasbeens for H&M.

P1230389P1230390P1230391P1230392P1230393P1230394P1230396P1230398P1230399

Nu kör vi torsdag vänner

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Sommar eller ej, du är då otroligt sommarfin utan tvekan. Kram!

    SvaraRadera
  2. Precis så känner jag i dag och i kväll kommer Lingon - hurra:) Hoppas du får en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt! Svårt att klä sig när man inte vet. Jag är inte den som uppskattar hemliga destinationer/ teman på jobbet. Vill veta och klä mig därefter. Inte så kul att spela brännboll i högklackat. Typ ;-)

    Hoppas ni får en trevlig fest!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad kul med sommarfest!
    Hoppas ni får roligt:-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Oh så fin i Spritzern! Ha det så roligt på festen! Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar