VivanDivan

VivanDivan

fredag 1 juni 2012

Spira min spira och ett par Please…

God morgon alla sötnosar! Jahapp, då var det fredag igen då. Skönt som sjutton men vart tog det sköna sommarvädret vägen? Här är det regn, blåst och kallt så man tror det är höst på gång. Brrrr…Fördelen med detta är dock att det inte känns så trist att vara inne och storstäda i helgen som jag faktiskt hade tänkt göra. A job that needs to be done real bad right now….

Det blev ingen bloggning igår kväll för jag var så trött. Fastnade framför en film på Canal+ – Old Dogs tror jag den hette med bl a John Travolta och Robin Williams. Himla charmig faktiskt….

Och just det, i söndags var jag ju på Tullhuset och köpte min blus som jag bokat. Och den var verkligen så fin som den beskrivits. Mjukt orange spets från Spira. Ett för mig nytt märke men oj så mycket fint de har.

Till har jag jeans från Please (som jag köpt av en fin bloggkollega som inte längre bloggar). Storleken är XXS för er som undrar och på blusen har jag Small.

I love them, tack fina S!

P1230348P1230349P1230350P1230351P1230353P1230352P1230356P1230357P1230358

Men nu kör vi väl fredag va? Woop woop, off to work…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Du ser hur lovely som helst GILLAR wow ....Blusen Too die for jeansen super vilken najs tvätt
    Tråkovöder men efter regn kommer solsken sägs dt ju och det vi hoppas på det va!!!!
    Trevlig freda och helg storstäd på schemat ida hua men ett måste!!!
    Kram / Tina ♥

    SvaraRadera
  2. Hihi vad skoj! Du och jag har exakt samma blus, exakt samma jeans på oss idag... Vilken otroligt bra smak vi har. ;o)
    Sköt om dig snygging! Kram!

    SvaraRadera
  3. Ringde du och Josanne varandra i morse :D Blusen är supersöt och jag börjar sukta efter den vita.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag kan bara hålla med, både du och Josanne är skitsnygga. Och ja, Spira har mycket fint.
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar