VivanDivan

VivanDivan

måndag 11 juni 2012

Liten paus…

God morgon söta bloggisar!  Vet inte om ni märkt men jag tog en liten bloggpaus i helgen. Hade verkligen bara ingen som helst motivation att skriva även om jag egentligen har massa att skriva om och en kamera full av bilder. Men ibland blir man bara lite trött ju…

Nu är jag tillbaka igen med nya tag. Den här veckan händer det galet mycket av både spännande och nervös karaktär. Roligt och kanske lite jobbigt men jag kan inte berätta så mycket mer om det just nu så jag får återkomma…

Helgen var i alla fall bra. Fredagen blev jättelyckad. Sååå himla rolig sommarfest med glada och underbara kollegor. Lördagen blev också supermysig. Spenderade nästan hela dagen med min kära syster. Kvalitetstid tillsammans, bara vi två. Vi insåg att detta har vi inte haft utan barn eller föräldrar eller fler på hur många år som helst så det var supermysigt…Lördagkväll blev lugn med kebab och filmmys. Söndagen var rätt slö. Barnen lekte ute hela dagen men Felix blev lite hängig på eftermiddagen. Han och jag låg och sov middag i över två timmar. När jag vaknat och gått upp fortsatte han att sova två timmar till så vi anade att något inte var helt ok och visst var det så. Nu har han feber och är genomförkyld så vi är hemma idag jag och de små. Har försökt jobba lite men kommer inte åt jobb-nätet så jag kan inte göra så mycket. Kanske nåns vänliga sätt att säga åt mig att ta hand om min sjukling istället :-)

En dagens kan ni få i a f. Top Bondelid, byxor G-star och skor Roots.

P1230412P1230413P1230415P1230417P1230418P1230419

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Visst märkte jag att du pausade! Ditt glada ansikte saknas ju...
    Skönt att du haft en fin helg även om Felix blev sjuk. Det kommer ju så fort på barnen.
    Ha en fin dag!
    Snygg outfit, förresten! Läcker färg på byxorna.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det kan vara skönt med paus ibland. Bloggen får ju inte bli något tvång precis. Men sommarfin är du allt och helgen verar ha varit perfekt. Kram

    SvaraRadera
  3. Lite pausande är bara bra tror jag även om jag inte kunde låta bli att blogga trots intensiv helg :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Pausa när du behöver, det blir bäst. Snygg outfit, men så är du då alltid snygg.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Snygg blus! Och man får gratulera! Såg allt på Fejjan:) Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar