VivanDivan

VivanDivan

onsdag 15 september 2010

Gårdagens

Usch vilken dag det var igår. Hann inte ens blogga. Kom hem från jobbet närmare kl 19 och efter lite snabb middag åkte jag ner till Tomas kontor och installerade hans nya dator. Sen var det bara raka vägen hem, läsa lite i en bok och sen godnatt. Lägger därför ut gårdagens outfit idag istället. Valde svart-vitt igår också och invigde min nya kavaj från Modström. Riktigt nöjd med den. Lite Balmainkänsla med axelvaddar så jag kände mig riktigt Victoria Beckham posh. Till det en lite baggy stil för att inte bli för uppklädd. Till det min Filippa K favorit skjorta. Enkel vit skjorta men ändå med detaljer som gör att den känns exklusiv på något sätt. Kommer visa många kombos med denna kavaj under hösten. Går ju att variera i massor....

Älskar förresten Modströms kläder, stilrena men ändå med en kul touch. En sak man måste tänka på dock är att de ofta är stora i storleken. Kavajen tog jag XS i och är ju absolut inte trång på något sätt.

Ikväll återkommer jag och då ska jag reda ut begreppen leggins-treggins-jeggins....

Kavaj: Modström
Jeans: G-star
Skjorta: Filippa K
Baslinne: Northbrook
Skor: Wildflower by Kenza








Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar