VivanDivan

VivanDivan

fredag 24 september 2010

Ny Galleria måste ju invigas

Den här veckan har det öppnats en ny galleria i Västerås. Helt sjukt fin. Med affärer som MQ, JC, VeroModa, Scorett, Monki, Polarn & Pyret mfl....Och så en butik med massa härliga märken som Acne t ex som jag saknat i Västerås. Tittade inte så noga för mitt mål för idag var Odd Molly avdelningen. Det blev denna påse med hem från butiken som för övrigt hette GUTS!  Och fint silkespapper runt dessutom. Känns såååå lyxigt. Vad kan det vara i måntro......:-)




.....jo my precioussssss






Long Lovely Knit i Dark grey strlk 1. Tror jag skulle kunna haft en 0a på denna men de sa att de skulle bara ta in strlk 1-3 i OddMolly alla modeller. Lite skumt tycker jag men men. Jag kunde ha 1 och det är jag glad för. Köpte också 2 baslinnen (Only) som jag tänkte passar under, ett svart och ett cerise.

Sen blev det en vinterjacka till Felix från Polarn & Pyret. Jättefin i lite jeansliknande tyg. Svårt att få till på bilden 

Efter det var jag ju tvungen att hälsa på syrran i G-star butiken och då blev det en kavaj som jag trånat efter ett tag och ett par stretch-jeans som nästan känns som ett par leggins med dragkedja. Like them a lot...

Blev även ett par torgvantar på Glitter med paljetter på och ett par leggins från Cubus med spetsrevärer.

Mitt sista köp denna galna spenderardag blev ett par boots. Var runt hela Västerås och sen i lilla Sala men hittade inte några i min storlek som jag kände mig nöjd med. Blev då ett impuls-köp på Eurosko. Kanske inte världens bästa kvalitet, får väl se men bra pris och riktigt tuffa tycker jag....


Jaha, idag var spenderarbyxorna verkligen på men det kan man ju få unna sig ibland

Ser nu fram emot tjejträffen imorrn. Återkommer med bilder vad mina outfits för dag och kväll kommer bli

Ha nu ett riktigt trevligt fredagsmys ute i cybervärlden. Nu ska jag krypa upp i soffan, kramas med min familj, äta chips, dricka ett glas vin och titta på Idol och sen Prince of Persia som jag köpte idag.

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar