VivanDivan

VivanDivan

måndag 20 september 2010

Klämt och känt lite Odd Molly

Idag var jag in i butik och kände lite på några godbitar från sista höstsläppet. Suck, önskelistan växer nu och jag måste börja prioritera vad jag verkligen, verkligen vill ha. Den här kombon tyckte jag dock var oslagbar och ha-begäret är stort just nu :-)

Sexton Strap Dress i chalk. I verkligheten en stooor överraskning. Sååå mycket finare. Det som ser grått ut på bilden är snarare ljusblått och det är inte fransar som det kan se ut som utan volanger. Kan verkligen tänka mig den i höst med Mullholland Alpaca Coat i chalk som också var sååå mycket finare i verkligheten. Tyckte den var rätt intetsägande på bild men wow vilken användbar kofta. Och klänningen funkar ju faktiskt året runt. Kan ju ha koftan över och ett par jeansleggins t ex med mina camelstövlar från Laredoute t ex eller till sommaren som den är. Får se vad det blir av dessa...

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar