VivanDivan

VivanDivan

torsdag 2 september 2010

Förkylning bryt ut!!!

Blir tokig när man går och känner sig sådär hängig med ont i huvudet, kroppen, halsen men det blir liksom inget mer. Bryter aldrig ut någon förkylning liksom. Har gått i flera veckor nu och känt mig hängig. Ingen ork till nånting...
Hämtade ut fler paket med kläder till barnen som jag beställt på nätet idag. De behöver verkligen uppdatera sina höstgarderober. Felix har typ vuxit ur alla långbyxor över sommaren. Få se om jag lägger ut några poseringsbilder på sötnosarna. Känner mig lite obekväm att lägga upp bilder på barnen. Att jag lämnar ut bilder på mig i cyberspace är en sak men jag vill på nåt sätt skydda dem från det....

Här kommer lite bilder på mina nya G-star som jag införskaffade igår...

Klänning: G-star
Stövlar: La Redoute Creation
Scarf: Gammal som gatan
Leggins: Lindex tror jag
Poncho: G-star





Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar