VivanDivan

VivanDivan

lördag 25 september 2010

Tjejklubb...

Ååå vad jag har längtat. Går så sällan ut eller gör något med kompisar så det ska bli så kul idag när vi ska träffas hela tjejgänget. Först antar jag att det blir en dag ute nånstans då man skulle ha varma kläder och sen blir det nog party ikväll. Hinner inte skriva så mycket mer nu. Får återkomma imorgon med rapport och lite bilder på kvällens outfit som blir hel-dressat i G-star. Och om det är nån som inte känner igen mig på bilderna så kan det vara att jag färgat håret och satt i löshår dagen till ära.

Synd bara att det regnar ute. Blir att dra på sig regnjackan över dagens som består av:

Kofta: Odd Molly Long Lovely Knit Dark Grey strlk 1
Blus: Odd Molly Bronte Shirt i almost black strlk 1
Baslinne: Vila
Jeans: G-star
Boots: I.C.U













Puss och kram och ha en jättetrevlig lördag, det tänker jag ha
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar