VivanDivan

VivanDivan

söndag 12 september 2010

Plocka, plocka, plocka, aldrig tar det slut

I morse städade jag barnens lekrum och ett par timmar senare såg det ut såhär när jag kikade in:

Fattar inte att det ska vara så kul att bara vända upp-och-ner på varenda låda med grejer de har. Usch, idag blir det bara att stänga dörren och förtränga eländet. Orkar inte ta tag i det just nu. Annars har dagen varit lugn och trist. Inte riktigt hämtat mig från förkylningen än utan känner mig loj och ont i huvudet. Tomas fick ta kidsen på Bamsegympan idag så jag fick en timmes lugn och ro. Den timmen spenderade jag i soffan med en spinnande kisse. Lille Marlow som är världens goaste katt


Förresten vad tycker du om dessa stövlar från Wildflower by Kenza. Tycker de är ruskigt "juste"...Kanske kan va nåt till vintern om man vill ha kort kjol kan man ju ändå värma benen med ett par långa stövlar.

Nu blir det godnattsaga och gos med ungarna och sen däckar jag nog själv också

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar