VivanDivan

VivanDivan

torsdag 23 september 2010

Endast tuppen och Vivvi e vakna...

Jaha, då är klockan 6:00 och man har redan hunnit jobba 2,5 timmar, duschat, klätt på sig, sminkat sig och fixat håret. Nu har jag gjort välling åt barnen och satt på TVn åt dem så jag passar på att smita in här medans de dricker välling. Fortfarande jättepigg  men det kommer väl ändras framåt eftermiddagen. Tror det kan bli samma procedur imorgon för att hinna med allt på jobbet. Nu ska jag gå och hänga upp en tvätt och göra matsäck till kidsen (skogsdag på förskolan) innan jag gör iordning dem. 30 min till avgång, brukar vara ganska duktiga på att vara i tid.

Nåja, vi ses ikväll om jag inte somnar innan jag hinner starta datorn.

Dagens outfit:

Linne: Odd Molly Nymph Nosleeve strlk 1
Kavaj: Modström
Jeans: G-star
Stövlar: Friis & Company





Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar