VivanDivan

VivanDivan

söndag 12 september 2010

Vad väljer du: LYX eller BUDGET?

Har suttit och letat efter liknande produkter till väldigt olika pris. Vet själv med mig att jag ibland köper onödigt dyra märken när man kan hitta liknande saker mycket billigare. Brukar skylla på att det absolut skiljer i kvalitet men gör det verkligen det? Ibland hittar jag riktiga fynd som blir riktiga långkörare i garderoben. Ibland kan jag känna att jag är lite dum som kikar lite väl mycket på vilket märke det är jag köper. Varför blir man sån? T ex när det gäller barnkläder. De bryr sig ju garanterat inte om ifall jag köpt en tröja på H&M för 49:90 eller en från MOLO för 399. Finns hur många exempel som helst men här kommer ett axplock jag fick ihop....Vad väljer DU?

BUDGET: Vila Basic top 159 kr
Cover L/S Button Tunic SEK 159, Vila Basic - NELLY.COM

LYX: G-star top 549 kr
Low T-shirt SEK 549, G-star - NELLY.COM

BUDGET: Lindex svart skjorta 299 kr
Lindex Shop Online - Blus
LYX: Acne svart skjorta: 1399 kr
Awesome Silk SEK 1399, Acne - NELLY.COM

BUDGET: H&M kavaj 199 kr














LYX: Fornarina kavaj 1799 kr
Kitar Jacket SEK 1799, Fornarina - NELLY.COM

BUDGET: Vila Lace Dress 399 kr
Lace Dress SEK 399, Vila - NELLY.COM

LYX: Rodebjer spetsklänning 1999 kr


















BUDGET: Boots Ellos 799 kr



















LYX: Acne Pistol Boots 2995 kr
Pistol Short SEK 2995, Acne - NELLY.COM
BUDGET: Moon Row blus 519 kr

LYX: By Marlene Birger: 1499 kr



BUDGET: Blingo velour klänning 599 kr


















LYX: Odd Molly Fonda Dress 1699 kr

Bilder lånade från Nelly, Bubbleroom, Ellos, H&M, Lindex, TintinStyle och Ajabaja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar