VivanDivan

VivanDivan

onsdag 8 september 2010

Mamma till en liten balettdansös

Idag började min lilla älskade prinsessa på balett/barndans. Hon hade ny balettdräkt med liten tyllkjol och lyckligare liten tjej får man leta efter och stoltare mamma också för den delen. Underbart att se henne. Själv känner jag mig inte så lätt som hon tycktes vara på dansgolvet. Fy sjutton för att gå och vara halvkrasslig. Sååå ont i halsen imorse och ont i kroppen och huvudet och känner mig frusen och inte alls pigg. Går inte så bra med mitt träningsschema som ligger väldigt efter nu.

Hade möten hela dagen på jobbet idag med massa kostymnissar och kände mig inte alls klädd för det. Kände mig riktigt obekväm då jag inte var beredd på det och hade bara jeans och skjortklänning. Imorgon blir det att kompensera med "business-woman-outfit". Väldigt sugen på en ny kavaj från G-star som jag ska spana in imorgon....få se vad det blir. Här är i a f dagens....

Skjortklänning: G-star
Jeans: G-star
Baslinne: Vila
Ankelboots: Friis & Company




Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar