VivanDivan

VivanDivan

onsdag 22 september 2010

Fullmåne

Nu har det varit fullmåne igen och sömnlösa nätter. Slår aldrig fel. Helskumt men det stämmer väldigt bra in på mig att man faktiskt kan bli påverkad av fullmånen.

Är riktigt hektiskt på jobbet igen nu. Kvällsjobb, helgjobb och nattjobb väntar framöver för att hinna med i projektet jag är inhyrd i. Blir t ex att ställa klockan på 3 inatt så att jag hinner jobba lite innan det är dags att åka till jobbet. Låter knäppt men faktum är att på kvällen vid den här tiden är min hjärna helt tom och mosig känns det som. Sover jag dock några timmar blir jag helt klar och jag får verkligen så mycket gjort när jag går upp i gryningen.

Annars har jag inte så mycket att skriva om idag, Måste försöka sova nu så jag orkar upp....

En liten inspirationsbild till slut. Visst är denna outfit fin....står mitt namn på den och nu har ju koftan kommit i sista släppet. Blir nog att prova imorgon eller på fredag...


Kram och god natt
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar