VivanDivan

VivanDivan

lördag 11 september 2010

Fornarina - gammal kärlek rostar aldrig

Har i väääääldigt många år gillat märket Fornarina. Förut köpte jag bara dessa jeans men nu finns de inte i så många butiker i närheten så då har jag gått över till andra märken. Men Fornarina gör ju inte bara jeans utan en hel del mycket speciella och snygga kläder tycker jag. Får alltid positiva kommentarer när jag haft ett Fornarina plagg på mig. Här kommer ett par bilder på lite snyggingar som finns i butik nu...







Bilderna lånade från Haburi

Kitar Jacket SEK 1799, Fornarina - NELLY.COM

Jacy Cotton T-shirt SEK 699, Fornarina - NELLY.COM

Dalmar Leather Jacket SEK 3649, Fornarina - NELLY.COM
Bilder lånade från Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar