VivanDivan

VivanDivan

lördag 11 september 2010

Mina barn fotomodellerna

Idag måste jag verkligen lägga ut ett par bilder på mina små älskade barn. De ville vara med på kort idag och poserade riktigt världsvant i sina nya Nova Star kläder och härliga Molo mössor.

Vi var till Västerås idag för att kika på höstskor till kidsen men det blev en dator och jättesnygg G-star tröja till Tomas men jag fick inte ta kort på honom. Blev två filmer till barnen också. Bamse till Felix och Barbie till Emilia. Sitter och kikar på dessa nu och jag inser att precis samma Bamse film såg jag när jag var liten. Snacka om nostalgi. Heja Bamse, starkast utav alla....

Nu blir det softa i soffan med ett glas rött och kanske nån bra film för oss vuxna när barnen somnar. Eller också  blir det att spana in Zlatan i första Milan matchen om han får spela. Blir bara en trist höstjacksbild på mig idag då jag inte kände för att fixa mig alls idag. Ser verkligen såååå sliten ut på bilden men så känner jag mig också. Förkyld och hängig och ont överallt känns det som...

Ha en trevlig fredagskväll DU med!

Först kidsen...
Tröjor, byxor, kjol: Nova Star
Leggins Emilia: Lindex
Skor: Båda Puma
Mössor: Molo




...och så en sliten jag i
Jacka: G-star
Skjorta: G-star

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar