VivanDivan

VivanDivan

måndag 20 september 2010

Nätlös helg

I helgen har jag inte ens öppnat datorn och däför heller inget bloggande. Vi har varit uppe i sommarstugan som ligger mitt ute i skogen och ingen täckning där inte. Och när jag kom hem igår kväll efter att ha gjort min medborgerliga plikt och röstat var det rätt skönt att sitta i soffan och titta på film och mysa hela kvällen. Så det har varit lite dött i bloggen. Men här kommer ett par dagens bilder i a f så återkommer jag till kvällen med lite mer tankar om gummistövlar som jag gått i hela helgen....:-)

Blus: Odd Molly Prairie Almost Black strlk 1
Jeans: G-star
Kavaj: Modström
Baslinne: Northbrook
Stövlar: Vagabond



Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar